Gjest medlem-105476 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Da bør du vel vite at tre utholdenhetstreninger i uka er veldig tynt Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg bør vel vite det Men hva må jeg gjøre hvis jeg vil styrke opp beina? På et ritt så blir først beina utmattet, kondisen er ikke et så stort problem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Styrketråkk? Eller bare sykle mye mer? Regner med at det er viktig å øke den anaerobe terskelen, så det er vel bare å kjøre på med terskeltrening. Skal du bli god på å holde lenge på sykkel er det nok viktigere å trene på sykkel enn å trene løping med tanke på at man stivner på en litt annen måte når man sykler. Har du ingen sykkeltrener som kan hjelpe deg med treningsplanlegging? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jo det har jeg, men jeg føler ikke at de har noen kunnskaper ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ikke stol på det jeg sier heller, går mye i rein logisk tenkning og litt småkunnskaper på forskjellige områder Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Hehe. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg skulle gjerne hatt et treningsprogram der jeg får bedre styrke og kondisjon. Noen som har et? Treningsprogrammet skal bestå av sykling og løping. (Når snøen legger seg, så blir det bare spinning 1 gang i uka, resten vil dessverre bare bli løping) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) På denne sida av jul hadde jeg droppet alt av intervaller. Mengdtrening og styrketrening (får pulsen opp på styrkeøktene istedet) satser jeg på nå vertfall. Eller, sikkert ikke dumt å kjøre noen lengre drag med ikke høyeste intensitet (10-20min drag), men også viktig å ikke trene så mye nå at du blir lei når du skal trene "skikkelig" nærmere våren. Endret 11. november 2007 av ManagHead Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Sykling og løping er ganske forskjellig. Noe annet enn rolige litt lengre turer vil jeg ikke anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå