Gå til innhold

Ghost Recon: Advanced Warfighter problem..


Anbefalte innlegg

Hei.

Har begynt å spille GRAW, og har fått et problem på det brettet hvor jeg har tatt airstrike på de to ADAT'ene..

Har ryddet området for folk og sprengt de to antiluftskytsa..

Får deretter beskjed om å gå til "drop zone".. Hvor jeg får fyllt opp med mer ammo .. Fra helikopteret..

 

Får derfra ordre om å gå til den amerikanske ambassaden.. MEN.. Da jeg går dit, dvs prøver å gå dit, så blir bildet kornete bare jeg kommer ut på den åpne plassen for ambassaden.. Og "sjefen" sier på com'en "Mitchell, you're leaving the combat area, turn back"...

 

Jeg kan kommandere folka lenger ut.. men selv kan jeg ikke klare å komme dit..

 

Noen som har noen anelse om hva dette kan være ??

 

Installerte spillet (v.1.03, oppgraderte til v 1.16 og deretter til v 1.35.. Men har sett at det også finnes versjon 1.06, 1.10, 1.20, 1.21 og 1.30 i tillegg til de jeg har installert.. Kan det være at jeg også MÅ innstallere ALLE patchene kronologisk ?)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har begynt å spille GRAW, og har fått et problem på det brettet hvor jeg har tatt airstrike på de to ADAT'ene..

Har ryddet området for folk og sprengt de to antiluftskytsa..

Får deretter beskjed om å gå til "drop zone".. Hvor jeg får fyllt opp med mer ammo .. Fra helikopteret..

 

Får derfra ordre om å gå til den amerikanske ambassaden.. MEN.. Da jeg går dit, dvs prøver å gå dit, så blir bildet kornete bare jeg kommer ut på den åpne plassen for ambassaden.. Og "sjefen" sier på com'en "Mitchell, you're leaving the combat area, turn back"...

 

Jeg kan kommandere folka lenger ut.. men selv kan jeg ikke klare å komme dit..

 

Noen som har noen anelse om hva dette kan være ??

 

Installerte spillet (v.1.03, oppgraderte til v 1.16 og deretter til v 1.35.. Men har sett at det også finnes versjon 1.06, 1.10, 1.20, 1.21 og 1.30 i tillegg til de jeg har installert.. Kan det være at jeg også MÅ innstallere ALLE patchene kronologisk ?)

Leste feil sorry

Endret av 91runar
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg gikk den riktige veien.. Men, nå har jeg re-innstallert hele spillet, inkludert ALLE patchene..

Så nå kom jeg meg bort til ambassaden.. BOOM !! Der ble ambassaden blåst til himmels..

Bra med action et stykke fremover.. Helt til den fordømte tanks'en kommer rullende og ødelegger hele moroa ..

 

Noen tips om hva jeg kan gjøre for å komme forbi, takle det problemet ?

Plasserte en heavy machin-gunner ute ved gjerde på høyre side, en sniper godt innpå gulvet i 2. etasje, og den andre skytteren i dekning bak muren på venstre side.. Selv forflytet jeg meg hele tiden...

 

Sjekket satelittbildet ovenfra, og beveget meg deretter..

Men, når tanksen kommer.. Da er det over og ut for den ene etter den andre..

 

Reloaded tidligere saves, og prøvde å se om jeg kunne få anti-tanks fra re-supplyen i heli'n-.. Men nei.. Kune ekstra ammo og håndgranater...

 

Noen som har noen gode tips der ?

Gjemme seg BAK ambassaden kanskje ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...