1234567890qwertyuio Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Laper er en mellom ting mellom vafler og pannekaker. De er ikke tynne som pannekaker og og litt slimete som pannekakene. men ja takk begge deler! Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Vafler Vafler Vafler NOPE... Pannekaker :-D Pannekaker :-D Pannekaker :-D Lenke til kommentar
Jaue|K|ng Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Vafler Vafler Vafler NOPE... Pannekaker :-D Pannekaker :-D Pannekaker :-D nei, VAFLER VAFLER VAFLER!!!!!! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Begge deler er iallefall dritgodt, og nå fikk jeg lyst på en av delene! Hmm, tror jeg lager pannekaker til middag og vafler til "kaffen" i kveld jeg Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 ja takk begge deler panekaker med is og syltetøy MMMMM Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ja takk begge deler panekaker med is og syltetøy MMMMM Vafler ruler... hva er vel bedre enn varme vafler med litt sprø overflate, myke inni og kaldt jordbærsyltetøy på toppen? Det må seff være ekte vare som brukes til å lage vafler da... ikke sånn pose-mix-søppel. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Laper er en mellom ting mellom vafler og pannekaker.De er ikke tynne som pannekaker og og litt slimete som pannekakene. ok, dette må bare få en kommentar, slimete pannekaker? jeg er nesten redd for å spørre! Ku: møøø Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Begge deler er iallefall dritgodt, og nå fikk jeg lyst på en av delene! Hmm, tror jeg lager pannekaker til middag og vafler til "kaffen" i kveld jeg du vet at det finnes 2 typer pannekaker? middagspannekaker de som er feite. og desærpannkaker som er tynne. Ergo. Middag: Pannekaker Desær: pannekaker og kaffe Vafler. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 ja takk begge deler panekaker med is og syltetøy MMMMM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå