SirHartge Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Vice wrote: Tror jeg holder en knapp på vafler zyrtec wrote: Jeg også! +at jeg holder en knapp på pannekaker! Dette var et nytt gullkorn! _________________ sNiPeR dUdE Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 si meg sammenhengen så kanskje jeg sytes den var morsom.. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Pannekaker er en "slim-versjon" av vafler, vafler har veldig lik oppskrift, men er tykkere. Lenke til kommentar
KjetilSLund Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kjakan mm er lame lame lame lame lame og lame snakkez på skolen i morra din lame sucker Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kjakan mm er lame lame lame lame lame og lame snakkez på skolen i morra din lame sucker Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 skjønnte den ikke, pannekaker er tynnere? og?... Lenke til kommentar
ygo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Ikke de skarpeste knivene i skuffen som har svart ser jeg Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 "Vafler eller pannekaker?" er spørsmålet.. Zyrtec holder en knapp på vafler.. OG en knapp på pannekaker.. Q: Hva er best? A: Begge to Genialt svar, herlig formulert, men tviler på at det var med vilje.. Eller har heller ikke jeg forstått gullkornet? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Zyrtec holder en knapp på vafler.. OG en knapp på pannekaker.. Q: Hva er best? A: Begge to Jeg tror det var sånn ja.. bra svart Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 "Vafler eller pannekaker?" er spørsmålet.. Zyrtec holder en knapp på vafler.. OG en knapp på pannekaker.. Q: Hva er best? A: Begge to Genialt svar, herlig formulert, men tviler på at det var med vilje.. Eller har heller ikke jeg forstått gullkornet? Du har forstått det rektig det er en dypere versjon av Ole Brumm! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ja takk, begge deler! :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Liker pannekaker best Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ikke de skarpeste knivene i skuffen som har svart ser jeg Feil bruk av ordtak dumbass... LOL Lenke til kommentar
Ku Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 vafler laget av skikkleig melk fra stor kuer er helt klart best Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 "Vafler eller pannekaker?" er spørsmålet.. Zyrtec holder en knapp på vafler.. OG en knapp på pannekaker.. Q: Hva er best? A: Begge to Genialt svar, herlig formulert, men tviler på at det var med vilje.. Eller har heller ikke jeg forstått gullkornet? Må le her, mest av at den som la inn gullkornet hadde utelatt et viktig poeng, nemlig spørsmålet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 kall meg gjerne en sløv kniv i en skuff, men jeg forstod ikke hvorfor dette er morsomt. ja vel, så liker fyren både vafler og pannekaker.. big deal Lenke til kommentar
vegge Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Spørsmålet står i emnefeltet. Ellers ser det ut som om mange ikke helt er med på dette gullkornet. Jeg er litt enig - ler meg ikke akkurat i hjel. Men det er godt sagt hvis man studerer det nøye! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 Tror jeg ville skippa både pannekaker og vaffler, heller tatt en tlf til Peppe's om jeg hadde vært smartingen med gullkornet og vist hvor mye krøll han lagde til Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 e sie nå pannjkak og bakels Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Ikke morsomt nei. men så lenge de syns så er jo det greit :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå