Jo Are Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei jeg har nå tukklet litt for mye med skjerm innstilingene, jeg valgte PAL greier fordi jeg håpet at det ville gi et bedre bilde. Men det gjorde det ikke, bildet for svant helt. Så hva gjør jeg nå? Noen som kan hjelpe? Å ja jeg vet jeg er dum, veldig dum. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hold inne på knappen når du starter, så hører du 2 pip, sånn restore settings restart... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Trøtt post, slettet av meg selv da jeg våknet i sjokk over hva jeg selv skrev. Endret 26. oktober 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 skru den av slikt at det bare er det røde lyset forann som lyser. Så holder du inne på-knappen en god stund, ikke slipp når det piper, men fortsett og hold litt til. Da skal den etterhvert slå seg på med standard videoinstillinger. Dette funker også hvis du har driti deg ut med otherOS. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Tusen takk for kjapp hjelp Trøtt post, slettet av meg selv da jeg våknet i sjokk over hva jeg selv skrev. Ja vel, hva skrev du? Måtte bare spørre Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja vel, hva skrev du?Måtte bare spørre Hehe, skrev at du måtte trykke F8 og starte opp i sikkerhetsmodus. Men da var det altså PC/Windows jeg tenkte.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja vel, hva skrev du?Måtte bare spørre Hehe, skrev at du måtte trykke F8 og starte opp i sikkerhetsmodus. Men da var det altså PC/Windows jeg tenkte.. Hehe, hadde blitt litt vanskelig å få til det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå