manet44 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har formatert PC-en, og nå er det masse gamle drivere her... Finnes det et program som kan oppdatere driverene? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Driver magican kan gjøre dette for deg. Men sist jeg skjekket så kostet det penger Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ser egentlig ikke ut som det: drivermagician.com, eller? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Ser egentlig ikke ut som det: drivermagician.com, eller? jo, du må visst registrere deg og betale noe etterpå, men så funker det (jeg tyr til andre uærlige metoder ) Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 testet det igjen i dag. å da kunne jeg laste ner updates og sånt uten problem:P Lenke til kommentar
reminett Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 www.digitalconsulting.no har et sånt program som oppdaterer driverne. Funker bra. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 www.digitalconsulting.no har et sånt program som oppdaterer driverne. Funker bra. Hvordan vet man at denne siden er legitim? Den ser dodgy ut spør du meg. Selv sliter jeg med treg PC, jeg har en bærbar til 13.000,- som kjører veldig sakte, jeg vet jeg må oppdatere flere drivere (ca 10), men er ikke spesielt datakyndig og jeg aner ikke hvordan. Helvetes Vista. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 det er flere sånne driverupdate gratis programmer( har prøvet de fleste ) , men jeg har funnet ut at drivergenius ( betal program/ shareware ) er de beste løsning. http://www.driver-soft.com/ koster ikke mer en ca 30 us dollar, dette er verdt pengene lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå