Gjest Gjest_wang_* Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 I det siste har jeg begynt å få utrolig vondt i hodet(skallen) når jeg begynner å runke og det nærmer det orgasme. Kan dette skyldes noe jeg spiser eller andre ting? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Aner ikke hva det er, men jeg hadde også det en periode. Gikk over etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_wang_* Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Blodtrykk ? Burde en ikke få vondt i hodet når en trener også da? Lenke til kommentar
Petit Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Husker du å puste imens du holder på? Når jeg løper glemmer jeg å puste, og da får jeg sinnsykt vondt i hodet! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fått i deg lite vann? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Nei, dette hadde faen med jeg også. På samme tid av året også, flere år på rad. Fant aldri ut av det. Gjør helt sykt vondt i hodet, ved flere anledninger gikk jeg rett i bakken Farlig er det nok ikke, vanskelig å si hva det kommer av tough. Kjekt å se det er flere enn meg Lenke til kommentar
SCV Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 samma skjedde med meg. gikk over etter en stund. men det var virklig intens og smertefull hodepine :/ leste på nettet at det kan vere mangel på drikke. så sup i deg litt vann du. og vent et par dager. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Spis og drikk nok, som nevnt. Det er ofte hovedgrunnen. Jeg får også noen ganger sånn dunkende hodepine, men det er som regel de gangene jeg ikke har drukket noe særlig iløpet av dagen. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Man kan lett få hodeproblemer hvis man har for lite væske og næring til hjernen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå