noXelon Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er det noen som bruker noen fine programmer til å overklokke prosessoren eller er det bare å mekke i bios? Klokka før i bios, men hadde jo vært lett med et program da... Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hold deg til biosen du... Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Det som er at biosen på Abit IN9 32X, er litt rart, er det linked eller unlinked jeg skal bruke? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det som er at biosen på Abit IN9 32X, er litt rart, er det linked eller unlinked jeg skal bruke? Huh? Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Hvis jeg går inn for å sette klokke frekvens på CPU får jeg spørsmål om jeg skal bruke linked eller unlinked. Prøvde linked i sta, men da peip maskina litt etter klokken også resete bios seg :S aldri vært borti sånn link greier før Endret 26. oktober 2007 av noXelon Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men den skal sikkert stå på unlinked. Kanskje er det fsb:pci-e frekvens ratio. pci-e frekvensen ønsker man vanligvis ikke å øke mye over 100 mhz. Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Okey. Jeg skal prøve litt mer senere, nå har jeg klokka GPU en del så mangle RAM og CPU så da blir det bra Takk for hjelpa så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå