Gå til innhold

[løst]Liker du DaxFlame; liker du dette.

ThaDuckMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne:

-dårlig engelsk

-ekstremt dårlig kvalitet (brukte du mobiltelefon?)

-den var ikke morsom overhodet

-kameraføringen var dårlig

-dårlig lydkvalitet

-du hopper mellom for mange forskjellige temaer, hold deg til ett tema (hva har eple og hårstyling med hverandre og gjøre?)

Det var bare filmen... vi kan jo gå over på denne tråden...:

Det virker som om du forventer at alle her på forumet skal synes den er morsom og tilbe deg som en humorgud, den filmen er ikke morsom overhodet. Du tar også kritikk på en VELDIG dårlig måte, vi her på forumet har rett til og synes denne er dårlig uten at du trenger og gå til noe som jeg mener grenser på personangrep.

Du sier selv at venner av deg og familien din synes dne er bra, vil du vite hvorofor:

De sier selvfølgelig den er bra, de hadde sagt det selv om den hadde vært enda dårligere enn det den er nå...

Det finnes sikkert folk som virkelig liker denne filmen, men de tror jeg er i mindrtall.

Alt i alt har jeg en konklusjon: Lær deg kameraføring, skaff deg et bedre kamera, en bedre mikrofon og finn på noe som er morsomt. Et engelskkurs skader heller ikke mye. Klarer du det tror jeg du har et lite potensiale...

Men inntil det: Jeg vil ha de minuttene denne filmen har stjålet av livet mitt tilbake!

Engelsken kødder jeg jo til, da!! Går det seriøst an?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Engelsken kødder jeg jo til, da!! Går det seriøst an?

For meg hørtes det ikke som om du køddet til engelsken, det hørtes ut som om dette var slik du normalt snakket engelsk.

Og hvis du køddet det til, og at jeg ikke tok det. Så kan jeg gi et tips angående "kødding" av engelsk:

Ikke kødd det til så mye at det blir vanskelig og følge med på hva en sier. Kunsten er og kunne kødde til så mye at folk hører at du kødder det til, men samtidig sørge for at de som må høre på det ikke må anstrenge seg for og få med hva du sier...

Så inntil videre: YOU FAIL!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...