Gå til innhold

[løst]Liker du DaxFlame; liker du dette.

ThaDuckMan

Anbefalte innlegg

Jeg har laget min egen DaxFlame-lignende figur, er 13 år, på YouTube, og alle vennene mine digger min "Andre blogg" da den første var litt kjedelig.

http://www.youtube.com/watch?v=oFwYcDj-iy8

Det er meningen jeg skal virke tilbakestående, stygg og drite meg ut. Drit tidig! Litt treg i begynnelsen, men ifra 1:27 begynner ting å skje.

Kos dere!

Om dere ikke liker den, ikke slakt meg. :)

PS! Rollefiguren min heter SaerdnaNesihtam, og jeg baserer den på mine skuespillerferdigheter. :p

Endret av ThaDuckMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trist

Trist? Det innlegget gjorde meg pisst. [Følte for å svare det, da det rimte.]

Istedenfor å svare så mye som trist, kan du heller si om det ikke var morsomt eller morsomt.

Og om du ikke liker DaxFlame og er under 18 år, så burde du lest emnetittelen.

Noen andre som har noen meninger? JEG GJENTAR: Dette er ikke for folk over 18 år, da de som oftest har en litt mer voksen og alvorlig humor, som f.eks: "Hva har du gjort, Gudrun?" - "Jeg har stått på ski og mast lua på veien." også ler begge to. Sånn voksen-humor. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Lo ikke en eneste gang, rollefiguren var veldig dårlig, og ga ingen mening. Se heller på daxflame, og ikke lag din egen rollefigur thumbup.gif

Endret av medlem-122769
Lenke til kommentar
Lo ikke en eneste gang, rollefiguren var veldig dårlig, og ga ingen mening. Se heller på daxflame, og ikke lag din egen rollefigur :thumbup:

1. Det er ikke nødvendig å spamme vær eneste video jeg har laget, ditt lille fritidsproblem. :p

2. DaxFlame lager jo også sin egen rollefigur. Bernice Juach!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769

Lo ikke en eneste gang, rollefiguren var veldig dårlig, og ga ingen mening. Se heller på daxflame, og ikke lag din egen rollefigur thumbup.gif

1. Det er ikke nødvendig å spamme vær eneste video jeg har laget, ditt lille fritidsproblem. tongue.gif

1. Fjernet av moderator

2. Ja, han har en rollefigur, men det du gjør er at du etterligner ham.
Madison har rare klær, ingen venner (som du sikkert heller ikke har) , og HUMOR(!).

Så mitt tips til deg : Lag din egen greie hvis du virkelig skal være en retard på nettet.

Capiche? Endret av medlem-122769
Personangrep
Lenke til kommentar

1. Det er ikke nødvendig å spamme vær eneste video jeg har laget, ditt lille fritidsproblem. tongue.gif

1- Fjernet av moderator

2. Ja, han har en rollefigur, men det du gjør er at du etterligner ham.
Madison har rare klær, ingen venner (som du sikkert heller ikke har) , og HUMOR(!).

Så mitt tips til deg : Lag din egen greie hvis du virkelig skal være en retard på nettet.

Capiche?

Tekst fjernet av moderator

1. Min karakter har personlighetstrekk, jo!
I første bloggen forteller Saerdna om sine to venner; Preben og Mads. I tillegg forteller han om sitt problem; AD-HD. Også forteller han om at moren hans har gitt han god selvtillit ved å fortelle at han er pen, noe som han tar med seg til sin ANDRE blogg hvor han vil gi folk tips til hårfrisyre, hvor alt da går galt noe som medfører hans AD-HD problemer. Og hva har vi her, Sander? Jo! Grunnen til hvorfor Saerdna skriker så mye, og nesten ikke tåler motgang.

2. Hvorfor skal jeg plutselig bruke rare klær? Om jeg lager min egen karakter, trenger jeg vel ikke se ut som en narkoforlanger?

3. Saerdna har EN venn for øyeblikket som han forteller om i første blogg, og personlig har jeg en god del venner, så at du blander meg inn i min rollefigur uten at du i det hele tatt skjenner meg, viser et tydelig punktum på den saken at du virker utrolig u-moden og mer fjortiss enn meg, når du beskylder meg for å være venneløs bare fordi jeg prøver å lage litt underholdning på nettet. Og jeg har ikke sagt at jeg er wannabe DaxFlame; jeg tar inspirasjon fra han. Ser du noen likhetstrekk mellom meg og DaxFlame's karakterer? NEI!
De er to helt vitt forskjellige karakterer, og jeg er på ingen måte Wannabe DaxFlame bare fordi jeg lager video-blogger hvor karakteren min kan skryte av hårfrisyre og utsendet, samtidig som hans AD-HD problemer spiller en stor rolle i "HairStyle" og "My first kiss - Part 2" video'ne.

NB! Nå må du også tenke på at min karakter bare har tre blogger! Den første hvor han forteller om sine to venner, hvor han har mustet én venn fordi kompisen baksnakket han. Den andre hvor han vil dele sin (u-modne) hårstil-kunnskap med publikum, og den tredje hvor han prøver seg på BeatBoxing.
I "My first kiss" video'ne forteller han om at han tror han har oppdaget kjærligheten i sitt liv, hvor han da plutselig finner ut dagen etterpå at han ikke blir likt av denne "Pritty'est girl at the school!", og AD-HD og hans følsomhet gjør at han bryter totalt sammen.
Husk også på det at DaxFlame har 110 video'er, og min karakter har bare fem blogg-video'er! Tre video'er er bare med ting som "Saerdna" har laget - som f.eks Harry Potter And The Return - Trailer, og Norway City.!!

Jeg tror jeg vinner sterkt i denne saken nå, Sander, så jeg håper virkelig på at du ikke prøver deg på flere svar hvor du ikke har greie på hva du snakker om.

Desutten liker tydeligvis kompiser av meg, familie OG folk jeg ikke engang skjenner - filmene mine, så nå synes jeg det er på tide at du stikker ut av denne tråden for godt eller kan si så mye som unnskyld. Jeg synes langt ifra din holdning og forklaring holdt mål! Endret av Zeph
Personangrep
Lenke til kommentar

Du tar kritikk særdeles dårlig, du er klar over det? Alle kan ikke like det.

Det appellerte overhodet ikke til meg, orka ikke se hele snutten. Syns det var kjedelig, masete og rotete. Ting blir ikke nødvendigvis morsomt bare fordi man skriker og roper i kamera.

Du har det gøy og har utbytte av det, det er jo det som betyr noe.

Lenke til kommentar
Du tar kritikk særdeles dårlig, du er klar over det? Alle kan ikke like det.

Det appellerte overhodet ikke til meg, orka ikke se hele snutten. Syns det var kjedelig, masete og rotete. Ting blir ikke nødvendigvis morsomt bare fordi man skriker og roper i kamera.

Du har det gøy og har utbytte av det, det er jo det som betyr noe.

Kritikken tar jeg forsåvidt bra, men når han sier at jeg ikke har personlighetstrekk til karakteren min osv. og snakker om ting han ikke har greier på, reagerer jeg på.

Lenke til kommentar

Jeg forsto ikke humoren i det hele tatt. Og jeg syntes ikke det var noe spesielt til personlighetstrekk. Sorry mac

"Noen andre som har noen meninger? JEG GJENTAR: Dette er ikke for folk over 18 år, da de som oftest har en litt mer voksen og alvorlig humor, som f.eks: "Hva har du gjort, Gudrun?" - "Jeg har stått på ski og mast lua på veien." også ler begge to. Sånn voksen-humor. :)" - Tha Duck Man

Må foresten si meg helt uenig i den.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

alt for billig og lite gjennomført spør du meg. blir slitsomt å se på når kamera hopper rundt og lydkvaliteten er så crappy. blir vanskelig å venne seg til en karakter når stemmen hans er uberegnelig pga den crappye cam mikrofonen.

nevnte jeg billig og lite gjennomført?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne:

-dårlig engelsk

-ekstremt dårlig kvalitet (brukte du mobiltelefon?)

-den var ikke morsom overhodet

-kameraføringen var dårlig

-dårlig lydkvalitet

-du hopper mellom for mange forskjellige temaer, hold deg til ett tema (hva har eple og hårstyling med hverandre og gjøre?)

Det var bare filmen... vi kan jo gå over på denne tråden...:

Det virker som om du forventer at alle her på forumet skal synes den er morsom og tilbe deg som en humorgud, den filmen er ikke morsom overhodet. Du tar også kritikk på en VELDIG dårlig måte, vi her på forumet har rett til og synes denne er dårlig uten at du trenger og gå til noe som jeg mener grenser på personangrep.

Du sier selv at venner av deg og familien din synes dne er bra, vil du vite hvorofor:

De sier selvfølgelig den er bra, de hadde sagt det selv om den hadde vært enda dårligere enn det den er nå...

Det finnes sikkert folk som virkelig liker denne filmen, men de tror jeg er i mindrtall.

Alt i alt har jeg en konklusjon: Lær deg kameraføring, skaff deg et bedre kamera, en bedre mikrofon og finn på noe som er morsomt. Et engelskkurs skader heller ikke mye. Klarer du det tror jeg du har et lite potensiale...

Men inntil det: Jeg vil ha de minuttene denne filmen har stjålet av livet mitt tilbake!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...