Gå til innhold

Komplett Gamer a10

Anbefalte innlegg

Hei igjen ;) Jeg har enda ikke kjøpt en pc :p Jeg ville vente litt også fikk jeg øye på denne her da:)

Eller den har jeg sett for lenge siden men har prøvd og bytte ut dvs. tinger :D

Kabinett: APLUS Case XClio 2, Sidepanel med 250mm Vifte, (Uten Strømforsyning)

Strømforsyning: NorthQ 4775-400BULK, ATX 400W, 120mm vifte, 4xSATA, PCI-E, 20/24pin

Hovedkort: MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2,Firew,2xPCI-Ex16

Prosessorer: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 2MB, BOXED m/vifte

DDR2 minne: Corsair Value S. PC5300 DDR2 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB

Skjermkort: Gainward GeForce 8800GTS 640MB GDDR3, PCI-Express, "BP8800GTS-640M-TV-DD"

Harddisk: Seagate Barracuda 7200.10 500GB SATA2 16MB 7200RPM

Multikortleser/Diskettstasjon: Samsung DVD-brenner SH-S202H IDE Black OEM

Mus: Logitech OEM Optical Wheel Mouse Black PS2 (MUS er ikke viktig, jeg kan spare og kjøpe en bedre]

Operativsystem 32-bit: Microsoft Windows Vista Home Premium Norsk Komplett, kun til PC produksjon

Skjerm: Samsung 22" LCD Syncmaster 225BW TCO03 Silver, 1680x1050, 5ms, VGA/DVI, 700:1

Tastatur har jeg :p

TOTALT: 11.935-,

Hva synes dere? noe jeg skal bytte ut med? Dette er nok det siste jeg kommer til og poste :D

Skal ikke plage dere med mere :) Dere har sikkert fått nok av meg ... xD

Ja her har dere datan: Komplett Gamer a10

Endret av eQnax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har jeg satt opp en handlevogn. Vil tro du får en go del bedre ytelse her. 12k med skjerm :thumbup:

Har ikke tatt med operativ system, men det kan du sikkert låne.. Vista Beta eller noe.

Legger du til 500kr bygger amentio PC-en for deg : D

Les om kabinettet jeg valgte til deg her : D

Edit: Ble litt dyrere med strømforsyning : /

Endret av Nautique
Lenke til kommentar

Helt til høyre på skjermen står det med en ganske liten skrift, "Logg inn". Lag en bruker, og du skjønner resten :D

Hvis du absolutt ikke kan bruke mer en 12k kan jeg bytte ut minne CPU og hovedkort.. Det kan klokkes opp mot samme hastighet som det jeg har satt opp nå.. Spørs bare om du vil/kan klokke.

Endret av Nautique
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...