andersj Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har akkurat lest i bladet Fotografi, hvor de denne måned har test av både Canon EOS 40D og objektivet 17 - 55 mm F2.8 IS, at de hadde problemer med akkurat denne kombinasjonen. De spekulerte i om det kunne være en ukalibrert autofokus. Har i grunnen tenkt meg å kjøpe akkurat dette. Er det noen som kan kaste litt lys over saken. Har Fotografi vært uheldige med sitt eksemplar, eller er det virkelig problemer med akkurat denne kombinasjonen? Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har akkurat lest i bladet Fotografi, hvor de denne måned har test av både Canon EOS 40D og objektivet 17 - 55 mm F2.8 IS, at de hadde problemer med akkurat denne kombinasjonen. De spekulerte i om det kunne være en ukalibrert autofokus. Har i grunnen tenkt meg å kjøpe akkurat dette. Er det noen som kan kaste litt lys over saken. Har Fotografi vært uheldige med sitt eksemplar, eller er det virkelig problemer med akkurat denne kombinasjonen? Jeg har nå ihvertfall ikke merket noen problemer med denne meget fine duoen Var det autofokusen som skulle være dårlig? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg snakket en del med Toralf om dette, og mitt inntrykk var at det kan ha vært eksemplarene de har vært uheldige med, men det kan også være selve kombinasjonen som var problemet. Da de prøvde objektivet med et annet hus og et annet objektiv på det huset de hadde, gikk det visst bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå