ecko Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 har dere tenkt å bytte ut noen eller alle smileyene? er det noen andre som også vil det? jeg syntes at blir så jævli stygg her. den ser ikke ut som den fra MSN som jeg er vant med, heller en merkelig og stygg slikkende skapning. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Så fordi smilefjesene ikke ser ut som de gjør på på Live Messenger, burde de byttes ut? Jeg kjøper ikke helt argumentasjonen din. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Så fordi smilefjesene ikke ser ut som de gjør på på Live Messenger, burde de byttes ut? Jeg kjøper ikke helt argumentasjonen din. den er jo stygg som faen. bare se på den jeg kjenner at jeg blir irritert når jeg ser den. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er glad i den vi har jeg, den uttrykker ironi bedre Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Så fordi smilefjesene ikke ser ut som de gjør på på Live Messenger, burde de byttes ut? Jeg kjøper ikke helt argumentasjonen din. den er jo stygg som faen. bare se på den jeg kjenner at jeg blir irritert når jeg ser den. Grin da.. ? Dette er vel tatt opp ørten ganger før. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) den er jo stygg som faen. bare se på den jeg kjenner at jeg blir irritert når jeg ser den. Da tror jeg du er omtrent den eneste. Diskusjon.no har IP.Board sine innebygde smilefjes, noe forumet har hatt i svært lang tid. Smilefjesene fra IP.Board er brukt svært mye rundt på nettet, og jeg tror du er den første jeg har sett som har klaget på de, i alle fall på den nydelige . Endret 27. oktober 2007 av Dahl Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 smileyene på diskusjon.no er mye bedre enn de på Live Messenger, jeg hadde lagt inn en del av dem i WLM, men nå bruker jeg pidgin og har ikke orka å legge dem inn (vet ikke engang om det går). woot, roll, hmm og dribble er blant de beste. kort sagt, ikke endre de som er nå! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er mye bedre en msn-live versjonen etter min mening. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 IpBoard sin funker bra den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg