ecko Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 jeg bare lurer på om dere ser på ratinga på youtube filmer? jeg gjør aldri det, men kjenner folk som gjør det og nekter å se på filmer med lav rating Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ser på den men det er ikke avgjørende for om jeg skal se filmen eller ikke Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Sjekker heller favorites og sammenligner antallet med antall views. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja, gir jo som regel en liten pekepinn om mange har stemt. Imidlertid ikke avgjørende om jeg ser den eller ikke. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ettersom jeg ALDRI har gitt rate på en film på youtube. Så, nei jeg ser ikke på den Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Den youtube ratinga er stortsett kun veiledene hvis det er gitt mye stemmer. Dessuten er det noen som gir full pott fordi dem lo én gang iløpet av en 10 min. "komedie". Mens andre gir null pott fordi dem ikke klarte å le mer enn 50 ganger på en 2 min. komedie. Så nei, jeg ser _IKKE_ på ratingen når jeg ser på / etter filer på youtube. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Noen idioter på YouTube gir feks elendig Rating når de ikke får se hva de forventer. Dårlig eksempel men denne var artig synes nå jeg: Jeg var ikke innlogget der så jeg gav ikke den en god rating. Se filmen hos Youtube Endret 28. oktober 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Legger jo noen gang merke til ratingen, hvertfall hvis den er spesielt høy eller lav. Men den er aldri avgjørende for om jeg ser en film eller ikke. Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg ser heller aldri på ratingen ser heller på antall views..Er bare domt å la være å se en film fordi den har lav rating. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har fatisk fått inntrykk av at antall views er et bedre kvalitetsmerke enn ratingen. Men som andre har påpekt jeg velger egentlig aldri en film ut i fra verken rating eller views. Tittel er nok det viktigste (omtrendt slik det er her på forumet). Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kommer litt an på hva slags klipp jeg ser etter. Hvis jeg feks ser etter en video hvor en person spiller en viss låt på gitar/annet instrument, så ser jeg heller en med høyere rating. Så slipper jeg å bruke krefter på å trykke på noe som mest sannsynlig er dårlig :!: Lenke til kommentar
Liestöl Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Alt som har å si for min del er for det første tittelen.. meget viktig. Hvis tittelen ikke er så bra, eller handler om noe jeg ikke vet hva er så er bilde som viser filmen veldig viktig. Bra tittel og et bra bilde er en sikker vinner Edit: litt til.. Ratinga og views ser jeg ikke på før jeg har begynnt å se filmen, men før filmen starter ser jeg på comments så hvis det står mange "this sucks" eller "u sux" så stikker jeg Endret 29. oktober 2007 av Liestöl Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Youtubes rating er blitt elendig med for mange idioter som stemmer på piss og pess. Break.com har best orden på ratinga Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Av og til ser jeg på ratinga, men oppdager nå og da at det jeg ser på er piss. Og det som har lav rating er for det meste piss også... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvis jeg drar på dagens "most viewed" så ser jeg bare på ratings, er de på 3 stjerner eller mindre så er det bare crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå