Gå til innhold

To nye Wii Channels på vei!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir litt for kommersielt for min del ...

:lol:

Hvilken verden lever du i? ;)

Tror du Nintendo eksisterer for å være snille? :D

Vær så snill å ikke start! Det der vet du er unødvendig spam. Jeg lever i samme verden som deg, og hva virklighetsoppfattning anngår, skal du nok ikke se bort ifra at jeg er deg nok så overlegen.

Nok sagt ...

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Skulle ønske prioriteringene til nintendo lå et annet sted (online), men noen av kanalene som jeg trodde var ganske dumme har vist seg å være litt avhengighetsdannende. Jeg snakker om everybody votes channel altså. Programkanalgreiene virker greit nok, men d spørs om dette funker bra i norge da.

Lenke til kommentar
Så hva er "for kommersielt" for et firma som eksisterer for å tjene penger, Jorchi?

"For kommersielt" er når kirketjeneren som samler inn kollekt på julaften har mobil kortterminal ... Det er med andre ord lov å ta det litt diskre, gå noen ganger rundt grøten, det gjør ikke Nintendo her ...

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Så hva er "for kommersielt" for et firma som eksisterer for å tjene penger, Jorchi?

"For kommersielt" er når kirketjeneren som samler inn kollekt på julaften har mobil kortterminal ... Det er med andre ord lov å ta det litt diskre, gå noen ganger rundt grøten, det gjør ikke Nintendo her ...

En kirkes primære mål er ikke å tjene penger. Det er derimot det som er målet til et firma. Du lever visst i den villfarelse at Nintendo driver med veldedighet :)

Lenke til kommentar

En kirkes primære mål er ikke å tjene penger. Det er derimot det som er målet til et firma. Du lever visst i den villfarelse at Nintendo driver med veldedighet :)

Du spurte hva som var "for kommersielt", jeg svarte, verken mer eller mindre ...

Jeg vet nok at du i bunn og grunn deler min mening. Det Nintendo gjør nå er på linje med det Microsoft gjør med Live ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...