LucarioX Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Dette blir spendende! To helt nye kanaler! Se mere her: http://gonintendo.com/?p=28145 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det blir litt for kommersielt for min del ... Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Den nye Wiishop funksjonen høres spennende ut. Nå kan jeg endelig gi leksjoner i konsollhistorie til ulærde Wii-eiere. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 bryr meg egentlig ikke om nye channels, først må de få på plass ds demo channel greiene osv eller er det på plass? har ikke rørt wiien på en stund nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hehe, må nesten le litt av alle disse merkelig kanalene NIntendo kommer med. Kom med noe som virkelig er nyttig for ein gang skyld. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hehe, må nesten le litt av alle disse merkelig kanalene NIntendo kommer med. Kom med noe som virkelig er nyttig for ein gang skyld. Hehe, men det er jo gratis da DS Demo Channel og Wiiware tror jeg kan bli ganske nyttig Flere oppgraderinger til Internett Channel kommer vel sikkert også Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Må vel strengt tatt si meg enig med Mala. Litt feil prioritering spør du meg. Demokanal burde være pri en. Ørjan... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hehe, må nesten le litt av alle disse merkelig kanalene NIntendo kommer med. Kom med noe som virkelig er nyttig for ein gang skyld. Hehe, men det er jo gratis da DS Demo Channel og Wiiware tror jeg kan bli ganske nyttig Flere oppgraderinger til Internett Channel kommer vel sikkert også Ja det du nevner der virker fornutig, absolutt. Men det er så mye annet vas syns eg. Er j selvfølgelig frivillig å bruke dette her, og som du sier er det gratis. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ganske ubrukelige kanaler må jeg si. Men ikke uventet. Skal derimot bli spennende med DS demokanalen Lenke til kommentar
Finnn Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ganske ubrukelige kanaler må jeg si. Men ikke uventet. Skal derimot bli spennende med DS demokanalen kommer det DS demo channel på Wii? Skjønner ikke vitsen med en DS demo channel, hvorfor ikke Wii demo channel? jeg har ikke ds, men de som har det får jo kanskje god nytte av kanalen... Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Wii har ikkje nok diskplass til ein demochannel. Hadde vert det om dei opna for usb haddisker eller liknende, men det har dei meir eller mindre avkrefta at kjem til å skje i nær fremtid. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Trenger ikke åpne opp for usb-harddisker, bare åpne for at man skal kunne lagre på SD-kortene, så er problemet løst. Du får jo SD-kortene kastet etter deg idag Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tror heller jeg vil bruke en ekstern harddisk på 160GB o.l isteden for å bruke SD-Kort på 512MB - 4GB Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Vel, det har ikke jeg. Jeg vil ha alt inn i boksen. Dessuten finnes det jo større kort enn 4 GB. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 var et eksempel men uansett, bedre og bruke 600-1000kr på en 160GB harddisk enn og kjøpe et SD kort på 4GB (eller større) Til samme og høyere pris Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er enig i det, men det beste uansett ville vært et sd-kort på 160 GB til en 50-lapp. Mye bedre med sd-kort, ettersom man ellers må koble til ting på konsollen. Blir ikke akkurat pent. Se på HD-DVD-en til 360. Ikke akkurat pent å ha stående ved siden av konsollen. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tjohei vil ha WiiWare... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Wii støtter ikke større SD-kort enn 2GB... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Sikker? Mener å huske at noen her klarte å bruke 4GB. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Vedder på at det kommer en forbedra versjon av wii snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå