CombatPsycho Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 En kamerat kom over med PC-en sin nå, men når han skulle til å slå på PC-en, vil den ikke starte opp. PC-en starter og går, men det kommer ingenting opp på skjermen, det går heller ikke skru av PC-en ved å trykke på knappen manuelt. Har sett over kabler osv, men vi skjønner ikke helt hva som kan være galt, PC-en hans funket jo før han kom hit, så det må ha skjedd på veien hit. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Enten har eet kort, minnebrikke osv løsnet. Ta ut alt, og sett inn igjen. Ellers så har den fått litt røff behandling så en eller annen kompoent er gåen. Jeg antar det ikke er så enkelt som at skjermkabel eller skjerm som er deffekt? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Enten har eet kort, minnebrikke osv løsnet. Ta ut alt, og sett inn igjen. Ellers så har den fått litt røff behandling så en eller annen kompoent er gåen. Jeg antar det ikke er så enkelt som at skjermkabel eller skjerm som er deffekt? Har testet med skjermen min, men vi får ta ut alt og sette det inn igjen nå, for å se. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Der fikk du enda en glad person på samvitigheten, Takk skal du ha Problemet er enda uvisst, men det funker som bare det nå. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det var bra alt er tilbake i full drift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå