Donnie Darko Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Dette er min første side, og jeg kan si det med en gang: Den ble forferdelig, så trenger deres hjelp. Som dere sikkert ser har jeg ikke kodet siden, men laget den i et enkelt program. Ikke bry dere om teksten, bare skrev noe fort -Skal jeg slette det jeg har laget, og begynne forfra? design.bmp Endret 26. oktober 2007 av MathiasF Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Begynn forfra du. Og ikke post bilder som bmp neste gang. .png eller .jpg passer mye bedre i disse sammenhengende. Endret 26. oktober 2007 av Sono Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) GIDD BMP! Er så ufattelig lei folk som poster BILDER på størrelse med en kvalitetsmp3! Edit: Steike. Det var _veldig_ stygt. Som sagt før, begynn forfra! Endret 26. oktober 2007 av iNeo Lenke til kommentar
Teig Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du bør nok begynne på nytt ja. Du sa du hadde laget siden i et ferdig program. Det jeg foreslår er at du lærer deg html og css på htmldog. Du vil kanskje synes at det er vanskelig i starten, men det lønner seg i lengden da du skriver dine egne koder og dermed har full kontroll på det du driver med. Design inspirasjon kan finnes på: cssremix.com webcreme.com Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå