Gå til innhold

Halo: Widescreen uten sorte sidekanter i multiplayer


Goliath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke bare for at det ikke skal bli for bredt?

Gears er ihvertfall helt jævlig i split-screen, hadde heller foretrukket svarte kanter på sidene der..

Jo. Vanlige widescreenskjermer er i forholdet 16 til 9, og med lokal multiplayer i Halo 3 gjør de begge skjermene til 1/4 av den vanlige størrelsen. Har man to, tre eller fire spillere så blir skjermene like store.

Hadde de blitt delt i to hadde det blitt 32:9, med andre ord, dobbelt så bredt, eller halvparten så høyt som en vanlig widescreen skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...