anaconda Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei ! Har brult brafilm en god stund, men ting tar tid. Veldig lang tid... Derfor tenkte jeg å prøve film24. Funket kjempebra de to første ukene, som var gratis prøve. Så jeg betalte for 3 mnd (eller 6 mnd siden jeg betalte to ganger på grunn av feilmelding på første forsøk) Etter jeg betalte har jeg ikke fått flere filmer. Jeg sendte de to jeg hadde hjemme mandag. Det tar vanligvis 1 dag, så de skulle ha den på tirsdag, og sendt ut ny film da. Men nå er er fredag, og enda har jeg ikke fått ny film. Påfilmlisten min står det at jeg har filmene hjemme. Kan jo være at det er forsvunnet i posten. Hva skjer i slike tilfeller? Jeg sendte et spørsmål til film24 med kontaktskjemaet på nettsiden. Ikke fått noe svar. Slikt virker jo useriøst. Et selskap som driver på med filmutleie på nettet bør svare på mail. Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg sitter igjen med samme inntrykk som deg. Først ble jeg belastet 2 ganger, og nå er det ~1 uke siden jeg sendte inn filmene mine, og de er ennå ikke registrert som innkommet. Jeg har sendt dem 4 beskjed via kontaktskjemaet deres, og forsøkt å ringe dem hver dag, uten svar. Jeg kommer nok til å kontakte Mastercard de nærmeste dagene, med beskjed om at de kan stanse enhver utbetaling til film24. Hei ! Har brult brafilm en god stund, men ting tar tid. Veldig lang tid... Derfor tenkte jeg å prøve film24. Funket kjempebra de to første ukene, som var gratis prøve. Så jeg betalte for 3 mnd (eller 6 mnd siden jeg betalte to ganger på grunn av feilmelding på første forsøk) Etter jeg betalte har jeg ikke fått flere filmer. Jeg sendte de to jeg hadde hjemme mandag. Det tar vanligvis 1 dag, så de skulle ha den på tirsdag, og sendt ut ny film da. Men nå er er fredag, og enda har jeg ikke fått ny film. Påfilmlisten min står det at jeg har filmene hjemme. Kan jo være at det er forsvunnet i posten. Hva skjer i slike tilfeller? Jeg sendte et spørsmål til film24 med kontaktskjemaet på nettsiden. Ikke fått noe svar. Slikt virker jo useriøst. Et selskap som driver på med filmutleie på nettet bør svare på mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå