Dallas Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har idag kjøp Canon Power Shot A640. Har installert den medfølgene solution disk men når jeg kobler til usb, får jeg en melding "cannot detect camera, check connection to camera" Jeg har forsøkt å avinstallere Disk og installere på nytt, men med samme resultat. Hva kan være feil? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Passet på at du har fulgt bruksanvisningen til punkt og prikke? Så vidt jeg husker, må kameraet stå i visningsmodus (se på bilder-modus). Hvis det ikke hjelper, er det mest sannsynlig kabel eller kamera. Kjøp heller en kortleser. Da slipper du dette problemet, det er raskere, mer stabilt, lettere og du slipper å slite på kamera og batterier. Du skal egentlig ikke behøve å installere noe som helst for å få overført bilder fra kamera (eller kortleser) til PC. Plugger du kameraet inn i en PC med Windows XP/Vista og setter det i visningsmodus, så skal PC'en finne kameraet med en gang og vise det som en egen harddisk under "Min datamaskin". Endret 27. oktober 2007 av Super8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå