SilentNET Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Litt usikker på om dette blir riktig kategori, da maskinen faktisk fungerer som den skal. Men hver gang jeg slår av maskinen kommer et pip som på en måte dør ut (fader ut eller kall det hva du vil). Det er ikke noen PC speaker i maskinen. Lurer på om det kan være en kondensator eller noe på hk eller i psu som lader seg ut eller noe lignende? Noen som har vært borti noe slikt? Asus P5k Vanilla og Corsair HX520 + C2D E6850 i et Antec P182 SE. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Hvilket skjermkort har du? Endret 26. oktober 2007 av sesteen Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvilket skjermkort har du? 8800 GTX med begge ekstra PCI-e strømkontaktene koplet i Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Koble fra de to strømkontaktene, lager skjermkortet samme lyd? På mitt 8800kort piper den om strømkontakt ikke sitter i. Da kan det være at PSU er litt rask i å slå av strømmen. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Koble fra de to strømkontaktene, lager skjermkortet samme lyd? På mitt 8800kort piper den om strømkontakt ikke sitter i. Da kan det være at PSU er litt rask i å slå av strømmen. Får teste når jeg kommer hjem. Sitter på jobb for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå