Jo Are Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei som det står i emnetittelen lurer jeg på når demoen kommer, har vel kommet på 360 nå. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Der har vi det igjen! Alt kommer først på 360! Det er nesten så jeg begynner å bli litt forbanna på dette tullet! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Der har vi det igjen! Alt kommer først på 360! Det er nesten så jeg begynner å bli litt forbanna på dette tullet! Er litt irriterende ja, burde komme samtidig spørr du meg. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Der har vi det igjen! Alt kommer først på 360! Det er nesten så jeg begynner å bli litt forbanna på dette tullet! Er litt irriterende ja, burde komme samtidig spørr du meg. Enig! Jeg skjønner bare ikke hvorfor det kommer først til X360? Det blir rett og slett for dumt etter min mening... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men nå betaler jo Live-brukerne, de må få noe igjen for pengene... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men nå betaler jo Live-brukerne, de må få noe igjen for pengene... Da vil jeg heller begynne å betale for PSN, istedefor å vente på allting hele tiden! Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det er bådet det at du betaler for xbox live og det att microsoft ikke har noe i mot å kaste penger rundt seg for og få ting først. Lenke til kommentar
sindreberth Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei som det står i emnetittelen lurer jeg på når demoen kommer, har vel kommet på 360 nå. noen som vet? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei som det står i emnetittelen lurer jeg på når demoen kommer, har vel kommet på 360 nå. noen som vet? dessverre så er krystallkula mi inne til reprasjon nå. Men når jeg får den tilbake til uka skal jeg gi beskjed. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Men nå betaler jo Live-brukerne, de må få noe igjen for pengene... Demoer er gratis uansett hvilken Live tjeneste du sitter på. Lurer egentlig litt på dette her eg også. Kan jo vere noe med at demoen må godkjennes av Sony etc. no som da kan ta lengre tid av og til i forhold til MS sin godkjennings prosedyrer osv. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Men nå betaler jo Live-brukerne, de må få noe igjen for pengene... Demoer er gratis uansett hvilken Live tjeneste du sitter på. Lurer egentlig litt på dette her eg også. Kan jo vere noe med at demoen må godkjennes av Sony etc. no som da kan ta lengre tid av og til i forhold til MS sin godkjennings prosedyrer osv. Det har nok mer med at 360 enda prioriteres siden: a: de har større markedandel b: Softwaren er sikkert basert på den konsollen, noe som gjør at de ligger litt forrran Ps3 i utviklingen c: Snuskelusking bak teppet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Enn Wii? Nada oppegående online system i likhet med PS3/360 eller muligheter for demoer på noe vis. Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Lurer litt på om demoen av NFS PS kommer i midten av nov, Juiced 2 demoen kom 1 uke før det skulle sleppes så kan tenke meg noe i midten av november, men nå er det jo ikke lenge til spillet kommer da 22 nov..! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Lurer litt på om demoen av NFS PS kommer i midten av nov, Juiced 2 demoen kom 1 uke før det skulle sleppes så kan tenke meg noe i midten av november, men nå er det jo ikke lenge til spillet kommer da 22 nov..! Har vi fått bekreftet noen demo da? Demoen til 360 kom jo for lenge tiden. Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 ja Pc demoen kommer til fredag.. sjekk på www.nfspalnet.de der ser du alt! Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 ja Pc demoen kommer til fredag.. sjekk på www.nfspalnet.de der ser du alt! http://www.nfsplanet.de * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå