gnav Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Klarer 4-5 nå. For noen måneder siden klarte jeg 10. Har lagt på meg veldig mye den siste tiden. Både kjøtt og flesk. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 tar 11, kommer helt ann pA kropstOrelese osv syntes det er ganske bra for vekten og hOyden min , er 84 kg og 190 hOy. trent med vekter generlt greit i 7 mAnder, men har aldri fokuser pA chins, gAr mere i benk og andre ting. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har begynt å trene chins fremfor nedtrekk nå. Tar vel rundt 5 stk eller noe. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har begynt å trene chins fremfor nedtrekk nå. Tar vel rundt 5 stk eller noe. Alle som klarer å ta chins burde ta disse istedenfor nedtrekk. Det er en bedre øvelse, som i større grad tvinger deg til å gjøre den riktig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Alle som klarer å ta chins burde ta disse istedenfor nedtrekk. Det er en bedre øvelse, som i større grad tvinger deg til å gjøre den riktig.Det er derfor jeg har bytta Øker heldigvis ganske kjapt, det er artigere når man tar ~10 stk eller mer så man kan justere motstand ved å ha vekter i belte eller ikke. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Klarer ca. 15, men skal trene meg opp til 20 i løpet av desember (har klart det før). Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 tok 17 i dag, fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå