Arne Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Når eg går inn på 2 player i halo 3, krympar skjermen i breidda, slik at det vert eit svart mellomrom på begge sidene. Veit de korleis eg kan fikse det? TV: Tatung V32MCGI Oppløysing: 720p Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Spillet er sånn dessverre! Kan hende Bungie gidder å "rette" på det, men det er ikke sikkert Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Spillet er sånn dessverre! Kan hende Bungie gidder å "rette" på det, men det er ikke sikkert La oss håpe er sykt irreterende Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Wtf? Kvifor skal det vere slik?! Og ein ting til, medan eg har laga denne tråden, korleis får eg filmane eg viser med 360 i widescreen? Det er framleis ein kant oppe! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Går an å skifte format i den menyen som kommer fram på skjermen hvis du beveger på kontrolleren. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Kva, på xboxen eller tven? Er det på advanced? God natt, forresten! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Eg fann ut det med filmar, det var berre å skifte format til strecht. Er det sannsynleg at Bungie kjem til å rette på det? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Kommer sannsynlig til å bli sånn. Og det er vel ikke så ille? Personlig synes jeg det er bedre med slike kanter på siden, så ikke bildet blir for strekt.. da ser man ingenting. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Har vel med at Halo 3 av en eller annen grunn ikke kan rendres i noe annet enn 16:9. Endret 27. oktober 2007 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ordninga de har valgt er jo den beste ordninga, Gears var skikkelig dritt på splitscreen, nettopp fordi de ikke kuttet skjermen, det blir altfor bredt. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Ordninga de har valgt er jo den beste ordninga, Gears var skikkelig dritt på splitscreen, nettopp fordi de ikke kuttet skjermen, det blir altfor bredt. Synes de kunne delt bildet vertikalt i Gears slik at det ble "4:3" for begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå