KoR Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kjøpte meg BF2142 i dag og skulle installere det, men det fungerer ikke... Får ikke åpna DVD-en ordentlig, og får ikke installert det. Prøvde med en Warcraft 3 CD (ikke DVD), og det fungerte som det skulle. Prøvde deretter med en DVD film, og det fungerte ikke, så det er åpenbart at den ikke takler DVD-er. Jeg har DVD-rom, og spilleren er Compact DVD-RW... har spillt BF2 via DVD før, så skal fungere... Kan det være no med driveren? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Mest sannsynelig noe galt med lasern eller kontrolleren. Lenke til kommentar
KoR Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Mest sannsynelig noe galt med lasern eller kontrolleren. Laseren eller kontrolleren? Jeg får jo åpnet mappen og sett innholdet i den, men når det går ganske tregt, og når jeg åpner autorun står det AUTORUN_instal istedet for instal og AUTORUN_readme istedet for readme... og hva skal jeg gjøre HVIS det skulle være laseren eller kontrolleren?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) spilleren er Compact DVD-RW Sier ikke oss andre stort. Gi mere info: Laptop eller stasjonær ? DVD-rom full typebetegnelse (fabrikat/modell/artikkelnummer) ? Hvis laptop , fabrikat/modell ? Operativsystem ? Endret 26. oktober 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da må du bytte dvd rommen. Det virker jo som den leser. Feil på kontrollerkortet til dvd rommen kan også gi feil I begge tilfeller må du ha ny dvd-rom. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg hadde en feil med en DVD brenner som var vanskelig å oppdage. Windows ble innstallert til innstallasjonen restartet så etter en liten stund fikk jeg meldingen Invalide parse error at high level eller noe i den stilen.Siden en del av innstallasjonen gikk ganske langt så mistenkte jeg ikke DVD-ROM for problemet men da jeg søkte hos MS på feilmeldingen jeg fikk så stod det enkelt å greit at DVD\CD-ROM måtte byttes ut,og det fungerte. Lenke til kommentar
KoR Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Modellen er en NEC DVD RW ND-354QA maskinen er stasjonær, selvbygd og 2 år gammel, og dvd spilleren har fungert før... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Prøv med å fjerne upper og lower filters fra registeret som er knyttet til den optiske enheten. Deretter slår du av den innebygde XP brenning støtten. I Services - IMAPI settes til disabled. Reboot. Fant denne tråden hvor det ligger mesteparten av linker og info om "howto". http://forums.techguy.org/windows-nt-2000-...pioner-a04.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå