RandiA Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Etter at jeg oppgraderte til Explorer 7.0 "mister" jeg passordene mine alle steder, slik at jeg må logge inn på nytt i diverse fora. I og med at det er bare jeg som bruker disse PC-ene synes jeg det er greit å ha passordene "på". Jeg har slettet cookies, og ikke slettet, jeg har satt web-sidene til "lete etter ny oppdatering", jeg har satt de til "aldri lete etter ny oppdatering", prøvd litt av hvert, men hver gang jeg er "borte fra" et sted, og kommer tilbake, må jeg logge inn igjen. (F.eks. dette Forum). Annet jeg kan prøve? Hadde ikke dette problemet i Explorer 6. PS Tror jeg har funnet ut noe, det har vel med innstillingene i internett å gjøre, der det står: Endre innstillingene for Autofullfør. Prøver litt der jeg. RandiA Endret 26. oktober 2007 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Nei, passordene holder seg ikke automatisk på plass...har lett litt både her og der og gjort diverse "eksperiment". Det blir bare ikke som FØR Explorer 7.0. Noen som har en "løsning" jeg ikke har prøvd? RandiA Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Verktøy -> Alternativer -> Personvern. Det skal fungere om den står på Middels. Det kan også ha med brannmur-innstillinger å gjøre hvis du bruker et dedikert brannmur-program (Norton, Norman etc.). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Verktøy -> Alternativer -> Personvern. Det skal fungere om den står på Middels. Det kan også ha med brannmur-innstillinger å gjøre hvis du bruker et dedikert brannmur-program (Norton, Norman etc.). Ja, Personvern står på Middels...og jeg har Brannmur på i Norton, og det har jeg alltid hatt før også..og likevel beholdt Passordene... RandiA Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da heller jeg til at det er Norton som krangler det til. Selv om du har åpnet for tidligere versjoner av IE betyr ikke det at 7.0 slipper igjennom ustraffet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Da heller jeg til at det er Norton som krangler det til. Selv om du har åpnet for tidligere versjoner av IE betyr ikke det at 7.0 slipper igjennom ustraffet. :!: Norton har jeg da hatt på samme innstillinger i flere år, vel, vel...får vel bare skrive inn hver gang jeg blar til et passord-sted da. ...Innloggingen kommer jo sånn halv-veis automatisk, når jeg begynner å skrive, men før har den stått der, selv om jeg har surfet til andre steder, slik fungerer det altså ikke mer. Men man har vel kanskje større problemer å irritere seg over....bare lurte litt RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå