bergetun Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 Bestilte R&C 26/10 og det er enda ikke kommet. Begynner å bli utålmodig. Lenke til kommentar
henky Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 mitt ble sendt 24/10 og kom frem en liten uke senere. kanskje den har blitt sittende fast i tollen? :S aldri opplevd det selv, men flere her jeg har sett at det har tatt lang tid til. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Vil heller tippe de ikke hadde det inne Lenke til kommentar
henky Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 "Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction - PS3 (In stock usually ships within 24hrs)" står nå in stock nå.. bare å håpe på det beste Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 kanskje litt for seint ute med det svaret her, men er vel billigst å bestille fra ebay jeg bestilte Ratchet and Clank fra denne ebay-storen 50,75USD + 14,7USD (frakt) = 68,45USD som tilsvarer 360,25kr Item location: New York, fikk beskjed om at den ble shippa på tirsdag, lå i postkassa mi for to timer siden ca ba han om å marke som gift under paypal-betalingen, og det gjorde han (han bekreftet og dette i forveien) bestile og warhawk med btheadset fra en ebayseller i hongkong, betalte ca 335 for det. ble shippa mandag, venter i spenning. du kan besøke butikken hans her han sa han skulle marke som gift, så regner med at også denne slipper rett gjennom tollen Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Vil heller tippe de ikke hadde det inne Det sto status shipped to dager etter jeg bestilte kanskje litt for seint ute med det svaret her, men er vel billigst å bestille fra ebay jeg bestilte Ratchet and Clank fra denne ebay-storen Takk.. Bruker denne fra nå av.. VGP kan dessverre ikke få anbefalt av meg. (Har enda ikke fått spillet) Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Fikk spillet i dag Kanon bra spill Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 bra det endelig havna i postkassa de da:) da vet vi ihvertfall at av og til kan det bare ta litt tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå