bergetun Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei, Hvilken nettsted er det som er billigst/best for å bestille Amerikanske Ps3 spill ? Orker ikke vente på at Ratchet & Clank skal komme til Norge Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det er en side men den er kanadisk og heter www.videogamesplus.ca den sender med en lapp at det er en gave så man slepper å betale toll eller andre avgifter. ca 400 per spill. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 400 ink frakt ? Må man spørre om dem kan merke den som gave eller går dette automatisk ? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 400 ink frakt ? Må man spørre om dem kan merke den som gave eller går dette automatisk ? Det går nok automatisk ja Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har hørt mye bra om Videogamesplus ja, så de er nok rimelig bra å handle hos de Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Da er det bestilt 77.5 CAD = 432 kr. Egentlig ikke så veldig billig, men man slipper i alle fall å vente til november. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da er det bestilt 77.5 CAD = 432 kr. Egentlig ikke så veldig billig, men man slipper i alle fall å vente til november. blir vel kanskje billigare å skifte over til dollar akkurat no, mens den framleis held seg litt lav.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 vel er ikke dyrt heller akkurat:p i norge er vel det billigste du får over netshop 550 eller noe.. i butikker er det fort 700kr:( god damn kapitalisme Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 videogamesplus.ca skriver også en lavere sum en innholdet på esken så det blir verken moms eller toll Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da er det bestilt 77.5 CAD = 432 kr. Egentlig ikke så veldig billig, men man slipper i alle fall å vente til november. blir vel kanskje billigare å skifte over til dollar akkurat no, mens den framleis held seg litt lav.. Det har etter min erfaring ingenting og si hva slags valutta du velger. Summen blir trokket i CAD uansett. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Da er det bestilt 77.5 CAD = 432 kr. Egentlig ikke så veldig billig, men man slipper i alle fall å vente til november. blir vel kanskje billigare å skifte over til dollar akkurat no, mens den framleis held seg litt lav.. Det har etter min erfaring ingenting og si hva slags valutta du velger. Summen blir trokket i CAD uansett. Haha. Hvor mange kroner forsvinner det fra kontoen din? Ingen kroner, bare kanadiske dollar? VGP er forøvrig sweet. Mottar det like kjapt som du ville gjort fra mange norske nettbutikker. Edit: Jeg trekker tilbake haha'en min, du mente nok å skifte valuta i butikken, jeg tenkte ikke slik siden CAD er dollar det også.. Jeg trodde du mente at valutakursene ikke hadde noe å si uansett hvor man bestilte fra. Jeg er for trøtt. Endret 26. oktober 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 Hva er deres erfaring angående leveringstid fra VGP ? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hm 4-6 dager. lengste det har tatt er 6 dager , men det er inkludert en søndag. den teller jeg ikke Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Da er det bestilt 77.5 CAD = 432 kr. Egentlig ikke så veldig billig, men man slipper i alle fall å vente til november. blir vel kanskje billigare å skifte over til dollar akkurat no, mens den framleis held seg litt lav.. Det har etter min erfaring ingenting og si hva slags valutta du velger. Summen blir trokket i CAD uansett. Jepp, skal du spare penger på lav amerikansk dollarkurs, bør du bestille fra amerikanske butikker. Nå er vel til og med en kanadisk dollar verdt mer enn en amerikansk. Jeg har bestilt en del spill fra VGP. De har alltid skrevet 20$ utenpå pakken, slik at jeg slipper toll. Gode priser og rask levering også. Anbefales. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet om amerikanske butikker som sender til Norge, og som har nedskrevet tollverdi? CAD ligger på ca. 5,6 for tiden, USD ligger på ca. 5,3. I tillegg koster spillene $70 i Canada mot $60 i USA. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) USD 5,35 CAD 5,80 CAD har desvrre gått opp en del i det siste. Her kan du se hva CAD gjennomsnittet har ligget på hver måned. Som du ser har kursen aldri ligget så høyt som den gjør nå Endret 7. november 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 nå som dollaren er lavere enn den har vært på 30 år, kan noen tipse om amerikanske spillnettsteder som sender til norge - OG at du slipper moms/toll? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Som nevnt over her, VGP. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Som nevnt over her, VGP. VGP er kanadisk. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Som nevnt over her, VGP. VGP er kanadisk. ...aller helst en butikk der du kan betale i US dollars, og slippe moms/toll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå