calle23 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Noen som vet når denne kommer? Den japanske har jo vært ute lenge. Endret 29. oktober 2007 av calle23 Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som vet når denne kommer? Den japanske har jo vært ute lenge. skulle vel vært ute nå, men aner ikke.... noen som vet? hadde vært moro å slippe å lære seg japansk for å tune innstillingene Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hallo? Hva med et spørsmålstegn i topic? Nå var jeg levende overbevist om at det bare var å starte PS3 og laste ned demo. Nå er jeg skuffet nå. Missvisende topics kan må folk til å gråte. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Enig med det ... Fy, Fy ... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 henger meg på den..! Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Beklager det, men trodde jeg hadde det med. Men ikke nødvendig med flere som sier det samme. Hva med topic? Noen som vet noe? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 eg tipper i desember...viss det kommer i det hele tatt.. rart att me ikkje har hørt noko...rykter om 2.0 update i morgo då..kansje den kjem då. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Beklager det, men trodde jeg hadde det med. Men ikke nødvendig med flere som sier det samme. Hva med topic? Noen som vet noe? Hva med å sette en ? i topic nå som du er oppmerksom på det? Så slipper flere å bli irritert, bla meg.Ingen vet enda når den dukker opp i EU, men tipper det ikke er lenge til...kanskje nå til uka eller kankje neste. Endret 29. oktober 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Beklager det, men trodde jeg hadde det med. Men ikke nødvendig med flere som sier det samme. Hva med topic? Noen som vet noe? Hva med å sette en ? i topic nå som du er oppmerksom på det? Så slipper flere å bli irritert, bla meg.Ingen vet enda når den dukker opp i EU, men tipper det ikke er lenge til...kanskje nå til uka eller kankje neste. Done! Ja, vi får bare vente og se. Men nå begynner jeg å bli lei av at demoer kommer først til alle andre før europa. Er det PS-eksklusive spill kommer de i japan først og er det ikke eksklusivt kommer demoen til xbox lenge før til PS:( Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har ikke trua på verken 2.0 eller GT5-P-demo før desember. Lenke til kommentar
elbeem Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sitter og spiller demoen nå, jeg. Måtte bare lage japansk konto først. Link Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Sitter og spiller demoen nå, jeg. Måtte bare lage japansk konto først. Link Det er jeg klar over Lenke til kommentar
Teds Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen som vet når denne kommer? Den japanske har jo vært ute lenge. skulle vel vært ute nå, men aner ikke.... noen som vet? hadde vært moro å slippe å lære seg japansk for å tune innstillingene Du må jo ikke lære deg japansk for å tune innstillingene! En oversettelse av innstillingene! Enjoy! Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Av prinsipp gidder jeg ikke lage meg ny konto for så å knote med oversettelsen. Dette burde ha kommet på den europeiske nå. Det blir for dumt! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har du spilt noen av GT-spillene tidligere, kommer du ikke til å ha noen problemer med å bruke den japanske demoen. Jeg innrømmer at det er direkte latterlig at innholdet på PSN-store varierer så mye per region. Har EU, US og JAP konto, burde ha vært tilstrekkelig med kun EU. Lenke til kommentar
Espen-S-R Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Enig! tåpelig att det skal være så stor forskjell fra dem 3.. Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Har du spilt noen av GT-spillene tidligere, kommer du ikke til å ha noen problemer med å bruke den japanske demoen. Jeg innrømmer at det er direkte latterlig at innholdet på PSN-store varierer så mye per region. Har EU, US og JAP konto, burde ha vært tilstrekkelig med kun EU. Har spilt alle GT-spillene som har kommet, men gidder som sagt ikke å begynne med alt det tullet:) Det må da snart komme til europa nå. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har du spilt noen av GT-spillene tidligere, kommer du ikke til å ha noen problemer med å bruke den japanske demoen. Jeg innrømmer at det er direkte latterlig at innholdet på PSN-store varierer så mye per region. Har EU, US og JAP konto, burde ha vært tilstrekkelig med kun EU. Har spilt alle GT-spillene som har kommet, men gidder som sagt ikke å begynne med alt det tullet:) Det må da snart komme til europa nå. Ikke nødvendigvis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå