Gå til innhold

Gt5 Prologue demo på europeisk PSN?

calle23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager det, men trodde jeg hadde det med.

Men ikke nødvendig med flere som sier det samme. Hva med topic? Noen som vet noe?

Hva med å sette en ? i topic nå som du er oppmerksom på det? Så slipper flere å bli irritert, bla meg.Ingen vet enda når den dukker opp i EU, men tipper det ikke er lenge til...kanskje nå til uka eller kankje neste.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Beklager det, men trodde jeg hadde det med.

Men ikke nødvendig med flere som sier det samme. Hva med topic? Noen som vet noe?

Hva med å sette en ? i topic nå som du er oppmerksom på det? Så slipper flere å bli irritert, bla meg.Ingen vet enda når den dukker opp i EU, men tipper det ikke er lenge til...kanskje nå til uka eller kankje neste.

Done!

Ja, vi får bare vente og se. Men nå begynner jeg å bli lei av at demoer kommer først til alle andre før europa. Er det PS-eksklusive spill kommer de i japan først og er det ikke eksklusivt kommer demoen til xbox lenge før til PS:(

Lenke til kommentar

Har du spilt noen av GT-spillene tidligere, kommer du ikke til å ha noen problemer med å bruke den japanske demoen. Jeg innrømmer at det er direkte latterlig at innholdet på PSN-store varierer så mye per region. Har EU, US og JAP konto, burde ha vært tilstrekkelig med kun EU.

Lenke til kommentar
Har du spilt noen av GT-spillene tidligere, kommer du ikke til å ha noen problemer med å bruke den japanske demoen. Jeg innrømmer at det er direkte latterlig at innholdet på PSN-store varierer så mye per region. Har EU, US og JAP konto, burde ha vært tilstrekkelig med kun EU.

Har spilt alle GT-spillene som har kommet, men gidder som sagt ikke å begynne med alt det tullet:) Det må da snart komme til europa nå.

Lenke til kommentar

Har spilt alle GT-spillene som har kommet, men gidder som sagt ikke å begynne med alt det tullet:) Det må da snart komme til europa nå.

Ikke nødvendigvis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...