xist- Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Headsettet funker, har testa det på md, har også testa med annet headset, har nytt audigy lydkort, har også testa med annet lydkort, får bare lyd på venstre øret, fatter ikke hvorfor, please noen hjelp meg ? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har du sett på options inne i windows da ? Er sånn greie du kan velge der, om du har headsett eller høytalere osv. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 har du sjekka balansen på spilleren Lenke til kommentar
xist- Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 ja, har skjekka options i windows ja, står på headsett på alle de forskjellige stedene, og ja jeg har skjekka winamp etc, men det er når jeg spille også, og alt annet som har med lyd og gjøre... Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Sikker på at du har tatt hele pluggen inn i lydkortet bak? Det er to spor der bak, høyre og venstre, og begge må ha kontakt inne i lydkortet for å motta signalene. Lenke til kommentar
xist- Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 ja, har testa det og.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Prøv å sette pluggen litt ut fra hullet. Jeg har min plugg halvveis inni og får lyd i begge, om jeg ikke gjør det er det bare som du sier, bare lyd på venstre øre. Jeg har SBLive! 5.1 Player Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Prøv å snu headsettet. hvis lyden ikke kommer i det andre øret nå så er du døv på det ene øret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå