djheaven Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei, som emnetittelen sier, så har jeg liggende en Siemens SXG75. Tenkte å ta den i bruk til jobb. Men, når jeg starter den opp nå. Så låser tlf seg,så si rett etter man taster inn pinkode. Og for ikke kommet noen veier. Og etter noen få min,restarter tlf seg. Så,det jeg lurte på,er det noen som har en måte som gjør,at man kan få formatert tlf,eller annen ide som kan gjøre at jeg for kommet med inn på tlf? Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Hei igjen. Bumper litt i tråden. Er det ikke noen som vet om en løsing,som gjør at jeg kan få igang tlf igjen. Som å formatere den,elelr en komando? Lenke til kommentar
Brew Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ut med batteriet å sånn har du vel allerede prøvd?Du kan også ta ut batt og sett i ladekabeln en stund før du prøver å starte den.Ellers kan du lese til øyet blir stort å vått om problemer og løsninger på www.club-siemens.net/ Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Hehe. Takker for svare. For nok bare lese meg litt frem på club simens siden da Men trodde det vill være en lignende løsing for formatering som Symbian har,med å holde inne div knapper under oppstart da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå