Gå til innhold

Lacoste Sko for gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Besøk butikkene da? wink.gif

Ja?
Hadde foresten ingen problemer med og finne den soka; http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&a...27&pid=6673

Hadde ingen problemer jeg heller med å finne skoene. Er det ikke de skoene du vil ha, tar du en kjapp søk på google smile.gif Du trenger ikke alltid å handle fra norske butikker.
Vill foresten minne deg om en ting, Lacoste sko er det temmelig mange som har, anbefaler deg å ikke kjøpe det. Finn deg noen egne kule. Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Blå lacoste sko for damer :ph34r: Dao, leste ikke hele tråden, (bare første post egentlig) men hmm, tror ikke de har det akkurat DEN linken, men finns jo andre plasse vil jeg tro :)

Den siden her er ikke norsk da, men de har Lacoste sko for damer da :)

 

 

------

 

Du er bare slem som ikke stemmer, du har ikke sett den engang. Det blir for dumt.

Endret av Lubbne_Ludde
Lenke til kommentar
Blå lacoste sko for damer :ph34r: Dao, leste ikke hele tråden, (bare første post egentlig) men hmm, tror ikke de har det akkurat DEN linken, men finns jo andre plasse vil jeg tro :)

Den siden her er ikke norsk da, men de har Lacoste sko for damer da :)

 

 

------

 

Du er bare slem som ikke stemmer, du har ikke sett den engang. Det blir for dumt.

Det skall ikke være en sko for damer..

Men en sko som tillhører dame utgavene fra Lacoste :)

 

 

-----

Jeg har sett den, oglillesøstra mipå 3 kunne ha laget en bedre en :)

Men siden jegføler meg så slem vill jeg gå tilbake og gi den en stemme, sukk :D:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...