bruker9842 Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som har en nettsider der de selger Lacoste sko med bårrelås for gutter? de er nice ass, men finner nesten ingen nettsider. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som har en nettsider der de selger Lacoste sko med bårrelås for gutter? de er nice ass, men finner nesten ingen nettsider. www.stress.no mener de hadde de der Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som har en nettsider der de selger Lacoste sko med bårrelås for gutter? de er nice ass, men finner nesten ingen nettsider. www.stress.no mener de hadde de der har sett der, de er vell fri :/ Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er vel sjeldent at en nettbutikk tar fri. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er vel sjeldent at en nettbutikk tar fri. Utsolgt Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Besøk butikkene da? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 Besøk butikkene da? Ja? Hadde foresten ingen problemer med og finne den soka; http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&a...27&pid=6673 Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 28. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Besøk butikkene da? Ja?Hadde foresten ingen problemer med og finne den soka; http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&a...27&pid=6673 Hadde ingen problemer jeg heller med å finne skoene. Er det ikke de skoene du vil ha, tar du en kjapp søk på google Du trenger ikke alltid å handle fra norske butikker.Vill foresten minne deg om en ting, Lacoste sko er det temmelig mange som har, anbefaler deg å ikke kjøpe det. Finn deg noen egne kule. Endret 31. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Har lyst på disse, bare at de er blå, ikke rød Så de i Gøteborg når jeg var der. http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&a...27&pid=6674 ( i blå) Endret 30. oktober 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Har lyst på disse, bare at de er blå, ikke rød Så de i Gøteborg når jeg var der. http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&a...27&pid=6674 ( i blå) Nå er det der en dame modell, men skall se om jeg finner den Har ikke sett den modellen i blå jeg? Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Nok en gang kan jeg foreslå Formatshop.no De hadde ganske mange fine Lacoste sko til gutter med bårelås syntes jeg Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Nok en gang kan jeg foreslå Formatshop.noDe hadde ganske mange fine Lacoste sko til gutter med bårelås syntes jeg Og der har de blå Lacoste borrelås sko for damer? ----- Jeg stemmer ikke på tannbørsten din! Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Blå lacoste sko for damer Dao, leste ikke hele tråden, (bare første post egentlig) men hmm, tror ikke de har det akkurat DEN linken, men finns jo andre plasse vil jeg tro Den siden her er ikke norsk da, men de har Lacoste sko for damer da ------ Du er bare slem som ikke stemmer, du har ikke sett den engang. Det blir for dumt. Endret 30. oktober 2007 av Lubbne_Ludde Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Blå lacoste sko for damer Dao, leste ikke hele tråden, (bare første post egentlig) men hmm, tror ikke de har det akkurat DEN linken, men finns jo andre plasse vil jeg tro Den siden her er ikke norsk da, men de har Lacoste sko for damer da ------ Du er bare slem som ikke stemmer, du har ikke sett den engang. Det blir for dumt. Det skall ikke være en sko for damer.. Men en sko som tillhører dame utgavene fra Lacoste ----- Jeg har sett den, oglillesøstra mipå 3 kunne ha laget en bedre en Men siden jegføler meg så slem vill jeg gå tilbake og gi den en stemme, sukk Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Haha, ja ok. Jeg missforstod og hadde ikke lest. Jeg tillstår og erklærer meg selv skyldig. --- Lillesøsteren din er oppskrytt! men takk for stemmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå