olar0701 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Canon EOS 1D Mark III selges i en begrenset periode til denne prisen inkl. 4 års supersikring på Japan Foto. Løp og kjøp..... Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 billig, hehe, joda alt er relativt ;P Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Canon EOS 1D Mark III selges i en begrenset periode til denne prisen inkl. 4 års supersikring på Japan Foto. Løp og kjøp..... ....men ikke idag! The 5 pieces that we sell per day were gone early today, so no use to try before midnight ;-) Stephan Japan Photo @ Brukermoderator: if this information is seen as advertising, please do not hesitate to delete my posting Lenke til kommentar
flippant Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 D3 til denne prisen hadde fått meg til å spamme JPs side rundt midnatt i en halv evighet Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 ...hadde fått meg til å spamme JPs side rundt midnatt i en halv evighet Don`t you dare! Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 D3 til denne prisen hadde fått meg til å spamme JPs side rundt midnatt i en halv evighet Hadde JP eller andre hatt D3 til samme pris hadde jeg for første gang løpt og støtt i kø for å kjøpe et produkt. Først løpt, deretter stå i kø i mange timer for så å kjøpe. D3 til 30k hadde fått meg til å kjøpe det huset, uten tvil. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 D3 til denne prisen hadde fått meg til å spamme JPs side rundt midnatt i en halv evighet Hadde JP eller andre hatt D3 til samme pris hadde jeg for første gang løpt og støtt i kø for å kjøpe et produkt. Først løpt, deretter stå i kø i mange timer for så å kjøpe. D3 til 30k hadde fått meg til å kjøpe det huset, uten tvil. 30k for the D3 is not completely unrealistic, after the supply is good enough (maybe February?), there will for sure/as always be some dealers who start a price war and sell it for cost price + a few%. You just have to have a company or live in Svålbard so that you "save" the moms.Then you have it for 30k... ;-) Stephan Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg syns JP skal legge ut D300 for spottpris.... de har en god benk rett utenfor butikken som jeg godt kunne tilbringt natten på. Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg syns JP skal legge ut D300 for spottpris.... de har en god benk rett utenfor butikken som jeg godt kunne tilbringt natten på. No way! The few pieces that we`ll get this year will probably be put on an auktion and sell 50% above veilande pris :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg syns JP skal legge ut D300 for spottpris.... de har en god benk rett utenfor butikken som jeg godt kunne tilbringt natten på. No way! The few pieces that we`ll get this year will probably be put on an auktion and sell 50% above veilande pris :!: :!: :!: Is long as I get one I'm happy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå