Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Suzuki Street Magic

Micke66

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger å få fatt i en komplett verkstedsmanual til en Street Magic, noen som vet hvor jeg kan kjøpe eller eventuelt laste ned en sånn?

I tillegg til det ønsker jeg å vite om det finnes andre mopeder med samme motor på? jeg treger en komplett motor til denne (et pluss hvis den all rede er trimmet)

Det er ikke enkelt å finne noe som helst rundt denne mopeden på nettet, mulig den markedsføres under et annet navn? eller kanskje jeg burde søkt på noen form for typebetegnelse?

Meget takknemlig for alle svar jeg får.

Takk får all hjelp på førhånd.

Mikke

post-96683-1193417733_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde denne mopeden tidligere, og kan så og si alt om det. En brukermanual vet jeg ikke helt hvor du kan få tak i, bortsett fra at du sannsynligvis vil få tak i en hos en suzuki forhandler på bestilling. Helt grei sykkel dersom man ikke begynner å kødde med den, men det eneste er drevet til oljepumpa. Det er laget av plastikk og man burde evt. få noen til å lage et drev til deg i metall, eller begynne å fylle olje i tanken istedenfor. Husker min var skikkelig blodtrimma med absolutt alt av trim som fantes :p

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Jeg hadde denne mopeden tidligere, og kan så og si alt om det. En brukermanual vet jeg ikke helt hvor du kan få tak i, bortsett fra at du sannsynligvis vil få tak i en hos en suzuki forhandler på bestilling. Helt grei sykkel dersom man ikke begynner å kødde med den, men det eneste er drevet til oljepumpa. Det er laget av plastikk og man burde evt. få noen til å lage et drev til deg i metall, eller begynne å fylle olje i tanken istedenfor. Husker min var skikkelig blodtrimma med absolutt alt av trim som fantes :p

Kan du fortelle meg litt basics om hvordan man trimmer en slik moped?

Kan nesten ingen ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...