TBakstad Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei ! Lurer pa om 6000 score i 3mark 06 er ganske lite for et kort som 8800gts 640 MB ? En anna kar med omtrent samme kort (320 MB) fikk rund 9000 sa han. Hva kan vaere arsaken til at jeg far sapass lite i score i forholdsvis til han ? Mitt system: AMD 3700+ Hovedkort: (Husker ikke helt hvilken model men et MSI kort til rund 800 kroner. Ram : 2 giga OS: XP Vet ikke hva min kompis sitt oppsett var borsett fra det nye skjermkortet hans. Noen som har noen tips, forslag ? Bruker Nvidia forceware 163.71 versjon. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 han hadde vel raskere cpu tenker jeg. Jeg har en amd 6000+ og gts 320 og får ca 8600 med 4gigg ram og ingen klokking i xp. klokker jeg så får jeg 9800ca. Han kan jo ha klokka litt og?? Lenke til kommentar
TBakstad Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 hmm, han hadde intel duo ihvertfall + 2 giga med ram. Men sann generelt om min pc, drar virkelig cpu sa mye ned pa scoren ? eller er egentlig ikke skjermkortet sa sinnsyk bra ? Provd ogsa a overklokke skjermkortet men da fikk jeg bare darligere FPS pg score i 3dmark. Beklager for sen posting men jobb is the thing. takker for alle tips/svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå