Gå til innhold

Xbox 360 Fall update, når kommer den?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Ja absolutt enig med divx og xvid støtte! Fatter ikke hvorfor de nøler med dette.. så lenge det er mulig å streame disse formatene ved bruk av 3. parts programvare med til dels velykkede resultater ser jeg ingen hinder for at de ikke kan implementere full støtte for dette.. Blir bare dumt at de ikke vil bidra til å gjøre livet vårt enklere når det er null problemer for dem.. De som vil se DivX og Xvid på 360n gjør det jo allerede via omveier allikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klarer meg fint uten DIVX/XVID-støtte gitt...

Man skjønner jo lett at folk har lyst på dette for å kunne se på filmer man har lastet ned osv.

Piratkopiering er kvalmt.

Til en viss grad er jeg svært enig med deg. I teorien så er jeg fryktelig i mot piratkopiering selv. Kjøper en drøss med DVD-er hver eneste uke.

Men, når tvserier kommer ut opptil et år senere i Norge - om de i det hele tatt blir kjøpt inn - da støtter jeg fullt ut piratkopiering.

Lenke til kommentar
Men, når tvserier kommer ut opptil et år senere i Norge - om de i det hele tatt blir kjøpt inn - da støtter jeg fullt ut piratkopiering.

Ikke glem HD-sendinger som vi aldri opplever i Norge.

Pfft, sitter å koser meg med Discovery HD og Silver HD hver dag jeg (Altibox - HD Pakke). Blir spennende om de greier å løse den saken med messenger i denne oppdateringen som kommer.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...