LucarioX Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Var det ikke i november at oppdateringen kom i fjor? Da er det vel ikke så lenge til årets oppdatering kommer da? Jeg mener, vi er jo snart i november. Selv er jeg fornøyd bare jeg får en Browser, som fungerer greit Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Selv er jeg fornøyd bare jeg får en Browser, som fungerer greit Nå er ikke jeg total expert på området, men den må du vel se lengre etter, tror jeg... Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 kommer vel i November en gang Lenke til kommentar
marama Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 updaten kommer når jeg skal sette meg ned for å spille cod4 med min flasha 360 så det vil si om ca en uke evt ca den 9 når den lanseres i norge.. da blir jeg gal blir spennende å se om den nyeste firmwaren virker mod banning.. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 rart vi ikke har hørt en eneste snippet (bortsett fra iptv-greiene) om årets fall update? jeg for min del håper dypt på XviD og DivX support. jeg driter i ALT annet hva de måtte finne på, bare dette kommer med. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Var jo et rykte med NULL kredibilitet for ikke så lenge siden som sa at blant annet DivX support var på vei... men men.. Parental Timer er jo sannsynligvis også på vei, i og med at nye brosjyrer som følger med spill inneholder info om dette.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Var jo et rykte med NULL kredibilitet for ikke så lenge siden som sa at blant annet DivX support var på vei... men men.. Parental Timer er jo sannsynligvis også på vei, i og med at nye brosjyrer som følger med spill inneholder info om dette.. hehe. parental timer ja.. det kommer nok ikke til og bli noen favoritt hos barna det nei. at man bare kan spille; si ca 2 timer dagen eller noe før det ikke fungerer mer.. lol Endret 30. oktober 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 IPTV er ikke del av Fall update (kommer senere). Major Nelson nevnte såvidt Fall update i siste podcast'en sin, og sa de villle snart annonsere den. Inntil da er ting som DivX o.l. kun rykter. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Når fikk vi Fall Update i fjor? Litt merkelig at det har vært så lite rykter om dette i år, i fjor var jo alle helt ville. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Når fikk vi Fall Update i fjor? Litt merkelig at det har vært så lite rykter om dette i år, i fjor var jo alle helt ville. I fjor kom den tirsdag, 31. oktober. Kan jo i tereorien komme i morgen, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Når fikk vi Fall Update i fjor? Litt merkelig at det har vært så lite rykter om dette i år, i fjor var jo alle helt ville. I fjor kom den tirsdag, 31. oktober. Kan jo i tereorien komme i morgen, men jeg tviler. Tereoretisk sett tror jeg den kommer tereoretisk fallende i vårt tereoretiske fang rundt midt i neste tereoetiske måned. Kan jo skje, teoretisk sett. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Teorien din virker teoritisk trist, hvis ikke teorien inneholder teorien om de teoretiske teoriene? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Teorien din virker teoritisk trist, hvis ikke teorien inneholder teorien om de teoretiske teoriene? Øh... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan være en idè å holde seg ontopic før tråden skeier helt ut. Dumt hvis en moderator bestemmer seg for å stenge tråden. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan være en idè å holde seg ontopic før tråden skeier helt ut. Dumt hvis en moderator bestemmer seg for å stenge tråden. Snakker du praktisk sett, eller teoretisk sett her? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Han snakker nok om teorien i praksis. Lenke til kommentar
BillyBadass Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nå går det et rykte om desember. Siden det vistnok skal komme en Family timer da. Det spekuleres i at denne Family timeren er implementert i den neste updaten. According to a post made by JasonX1 over on the Xbox.com forums, he spotted some potential Fall Update facts on the back of his recently purchased Guitar Hero III keychain. More specifically, the keychain text hints at a new family timer and reads ... Family Timer - A simple tool that lets you manage how much time your kids spend on their Xbox 360. - Manage time in daily or weekly increments. Easy for parent to suspend or add time. - Available in December 2007 only through Xbox Live. As you can see, the text doesn't solely mention family timer options for GHIII and instead uses the broad "Xbox 360" label. http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...ApEqmawygnX.php Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jævlig fett altså. Skikkelig kult. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Endelig kan mamma sette en ordentlig lås på xboxen. eNEEEEEJJ Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Håper virkelig det kommer divx støtte, så jeg kan bruke denne boxen til det jeg EGENTLIG kjøpte den til, spille filmer! Har brukt transcode 360 frem til nå, er bra men fortsatt litt bingo hva som vil spille/ikke spill. og har man tilfeldigvis bare sett halve filmen tar det jo et halvt døgn og streame frem til hvor man sist slapp så kjære microsoft, hvis dere leser dette, få divx støtte på xbox 360! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå