Gå til innhold

Xbox 360 Fall update, når kommer den?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var jo et rykte med NULL kredibilitet for ikke så lenge siden som sa at blant annet DivX support var på vei... men men.. Parental Timer er jo sannsynligvis også på vei, i og med at nye brosjyrer som følger med spill inneholder info om dette..

hehe. parental timer ja..

det kommer nok ikke til og bli noen favoritt hos barna det nei.

at man bare kan spille; si ca 2 timer dagen eller noe før det ikke fungerer mer..

lol :p

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar
Når fikk vi Fall Update i fjor?

Litt merkelig at det har vært så lite rykter om dette i år, i fjor var jo alle helt ville.

I fjor kom den tirsdag, 31. oktober. Kan jo i tereorien komme i morgen, men jeg tviler.

Tereoretisk sett tror jeg den kommer tereoretisk fallende i vårt tereoretiske fang rundt midt i neste tereoetiske måned. Kan jo skje, teoretisk sett. :p

Lenke til kommentar

Nå går det et rykte om desember. Siden det vistnok skal komme en Family timer da. Det spekuleres i at denne Family timeren er implementert i den neste updaten.

According to a post made by JasonX1 over on the Xbox.com forums, he spotted some potential Fall Update facts on the back of his recently purchased Guitar Hero III keychain. More specifically, the keychain text hints at a new family timer and reads ...

Family Timer

- A simple tool that lets you manage how much time your kids spend on their Xbox 360.

- Manage time in daily or weekly increments. Easy for parent to suspend or add time.

- Available in December 2007 only through Xbox Live.

As you can see, the text doesn't solely mention family timer options for GHIII and instead uses the broad "Xbox 360" label.

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...ApEqmawygnX.php

Lenke til kommentar

Håper virkelig det kommer divx støtte, så jeg kan bruke denne boxen til det jeg EGENTLIG kjøpte den til, spille filmer! Har brukt transcode 360 frem til nå, er bra men fortsatt litt bingo hva som vil spille/ikke spill. og har man tilfeldigvis bare sett halve filmen tar det jo et halvt døgn og streame frem til hvor man sist slapp

så kjære microsoft, hvis dere leser dette, få divx støtte på xbox 360!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...