evgeny Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 det er ikke noe som heter ultra high ffs. det heter very high Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg tror at Retail versjonen vil være mye bedre en Demoen når det gjelder ytelse og stabilitet, men vi får bare vente og se... Lenke til kommentar
Keff Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvorfor får jeg ikke opp demoen på downl. manageren min?? har forhåndsbetalt... Er jeg så på bærtur eller? Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da er jeg tilbake. Har driti litt på draget :/ I betaen kjørte jeg på high/medium. Her kjører jeg på very high/high. Så skal ta ny test med high/medium nå å se om det blir bedre^^ Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 I betaen fikk jeg opp til 38 fps. Med samme setting her nå får jeg 40-45. Så det går litt bedre kan man si... Skal spille til dagen kommer nå, så kommer det dagbilder Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 I betaen fikk jeg opp til 38 fps. Med samme setting her nå får jeg 40-45. Så det går litt bedre kan man si... Skal spille til dagen kommer nå, så kommer det dagbilder Post i vei! Tror spillet ser bedre ut på dagen, spesielt i solnedgang Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 I betaen fikk jeg opp til 38 fps. Med samme setting her nå får jeg 40-45. Så det går litt bedre kan man si... Skal spille til dagen kommer nå, så kommer det dagbilder Post i vei! Tror spillet ser bedre ut på dagen, spesielt i solnedgang Helt enig! Screensa fra Crysis natta var kjedelige. Gief Crysis screens! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sikker på at det blir dag? kult viss det blir etter at du har ventet lenge. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sikker på at det blir dag? kult viss det blir etter at du har ventet lenge. Er nesten 100 % sikker jeg, som ikke har prøvd demoen engang, siden det er maaange som har postet bilder fra demoen der det er dag og solnedgang, blir nok dag ja Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Her kommer bilder med litt mere lys. Ser ut til at dagen kommer ganske raskt. Bare helt i beyynelsen det er bek mørsk Satte opp grafikken litt, very high/high/medium nå. fortsatt spillbart Jaja. her kommer de: Og en annen ting. Man ser tegn til disse aliens tidlig i demoen. Her er litt bilder fra åsstedet: Mere kommer! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva slags oppløsning kjører du med? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Så veldig ut som 1024x768. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 For å være ærlig så synes jeg grafikken var skuffende... Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Grafikken er konge, det er bare bildene som er dårlige... Har spilt BETAen... Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Så veldig ut som 1024x768. Stemmer det. i window mode Det krever noe SYKT! Trodde jeg skulle klare det med mitt hw, men neida............... Håper final game er mere optimalisert. Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Grafikken er konge, det er bare bildene som er dårlige... Har spilt BETAen... å sammenligne Betaen med denne demoen, blir som å sammenligne farcry med betaen Grafikken var bra i betaen, men vent til du prøver dette! Selvin, jeg er sikkert ikke noe god til å ta bilder. Men grafikken skuffer ikke. I promis! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kan ikke si det nederste bilde av solnedgangen, elr hva det det skulle være er så bra. Se på steinene til venstre. hvor i helsikke er high-res texturene? Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Regner med at selve spillet er mye bedre optimalisert når det kommer med tanke på det antall frames som kommer frem av bildene her,hvis ikke så vil vel 1280x1024 og høyere oppløsninger med FSAA og AF aktivert være bortimot uaktuelt. Men hvordan står det forøvrig til på lydsiden i demoen? Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Regner med at selve spillet er mye bedre optimalisert når det kommer med tanke på det antall frames som kommer frem av bildene her,hvis ikke så vil vel 1280x1024 og høyere oppløsninger med FSAA og AF aktivert være bortimot uaktuelt. Men hvordan står det forøvrig til på lydsiden i demoen? Jeg har sound på very high. Det er mere lydeffekter en det som var i betaen. Litt vanskelig å forklare egnelig. Det må oppleves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå