thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Åhh jeg ønsker så sinnsykt sterkt at jeg hadde en pc som jeg kunne spilt crysis på.. Husker når far cry demoen kom.. Det var Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kan fint være du har. Min pc drar det ikke offisielt, men det drar det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tviler _ekstremt_ sterkt du Macbook, integrert skjermkort. Nuff said :!: Men får heldigvis spilt det hos onkelen min, som nettopp har fått seg maskin med 8800GTX, 2/4GB ram, husker ikke helt, og E6600 c2d cpu. Så det er da bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tviler _ekstremt_ sterkt du Macbook, integrert skjermkort. Nuff said :!: Men får heldigvis spilt det hos onkelen min, som nettopp har fått seg maskin med 8800GTX, 2/4GB ram, husker ikke helt, og E6600 c2d cpu. Så det er da bedre enn ingenting. BILL GATES FTW!! Gleder meg utrolig til å få spillt dette nå Flere screenshots takk Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Prøvde å spille litt crysis på prosjektor med 100" lerret i dag... fungerte heeelt perfekt Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Nice oppsett amiga600 Her Noen Bilder Fra Sandbox bildene ble mindre når jeg lasta dem opp vet ikke hvorfor. Endret 9. november 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fallskjerm? Nei det har vi ikke sett.. Temptation Island.. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Her er noen screen jeg tok av Seith's Little Island, som virkelig viser hvor vakker grafikken i Crysis kan være. Jeg brukte lang tid å bare vandre rundt å se på denne idylliske øyen. Må si jeg er overveldet hvor vakkert det kan være. Savner sommern og fikk lyst å bade etter dette "besøket" 1680x1050 med alt på Very High, 0xAA PS: Dette er bare en liten øy uten våpen og fiender. Anbefales å prøve. Endret 11. november 2007 av langtongting Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Herre det så pent ut Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Herre det så pent ut Såklart det er pent, det er jo Crysis Laster ned mappet jeg og nå, gleder meg! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Her med solnedgang. Dette screen er tatt i sandbox Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Her med solnedgang. Dette screen er tatt i sandbox Vakkert. Hadde vært en flott bakgrundsbilde hadde det ikke vært for skrifta i høyre billedkant. Fint vær for en flytur....Flaks. Måtte hoppe ut...Uflaks. Overlevde..Flaks. Fikk helikopteret i hue...Uflaks. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Lol til post ovenfor! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Her med solnedgang. Dette screen er tatt i sandbox Vakkert. Hadde vært en flott bakgrundsbilde hadde det ikke vært for skrifta i høyre billedkant. Fint vær for en flytur....Flaks. Måtte hoppe ut...Uflaks. Overlevde..Flaks. Fikk helikopteret i hue...Uflaks. Så jævlig win! Gjenstår en halvtime av nedlastinga for meg, lurer på hvor høyt jeg kan kjøre det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nydelige omgivelser. Man kan jo spille et hvilket som helst spill i slike omgivelser og trives med spillet. Håper andre spill tar dette med seg. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Herregud for en grafikk Skjønner ikke at det går ann, se på vannet.... Og trærne... SKYGGENE! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Her med solnedgang. Dette screen er tatt i sandbox Vakkert. Hadde vært en flott bakgrundsbilde hadde det ikke vært for skrifta i høyre billedkant. Fint vær for en flytur....Flaks. Måtte hoppe ut...Uflaks. Overlevde..Flaks. Fikk helikopteret i hue...Uflaks. Dummeste! haha :!: Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Haha, elsk @ Kjetil_90 sitt innlegg :!: Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Haha, elsk @ Kjetil_90 sitt innlegg :!: Det er quote av en over ikke meg som har posta Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Dette kan være en spoiler. Jeg husker ikke helt hvor hemmelig det skulle være for andre at amerikanerene hadde laget en nanu suit, men det er vel kanskje ikke så rart at koreanerene har laget sin egen hvis de leser slike moteblader (screenshotet er tatt i contact levelet) Endret 12. februar 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå