Lakus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Trodde dette var en SCREENSHOTS tråd jeg? I de siste 2 sidene er det bare 3 poster med bilder.... Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Helt enig! kan vi ikke inføre "ingen poster uten bilde" ? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) edit: Å faen, feil bildetråd. Endret 3. november 2007 av Habitats Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Velkommen til badeland. Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Her er et bildet av min kassestabling. Noen som slår tre kasser oppå en bil? Poster en eksplosjon jeg hadde samme dag:P Foresten helt genialt spill, elsker friheten i dette spillet! Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Den slår jeg. klarer 4 kasser sjekk siste bildet, fikk båten til å fly! 4_esker.bmp b_ten.bmp Endret 5. november 2007 av when Lenke til kommentar
Bata Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Tips til alle sandbox spillere... Prøv garry's mod. Den er vel bedre nå før den faktiske releasen av Crysis? Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Den slår jeg. klarer 4 kasser sjekk siste bildet, fikk båten til å fly! haha, du sto på taket og stabla du din luring, hadde ikke PC-en min tatt kvelden skulle jeg tatt 5. Nice med den båten! Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Den slår jeg. klarer 4 kasser sjekk siste bildet, fikk båten til å fly! haha, du sto på taket og stabla du din luring, hadde ikke PC-en min tatt kvelden skulle jeg tatt 5. Nice med den båten! kom hjem til meg, så skal jeg vise at jeg klarer uten taket, brukte det ikke, helt serr Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 AKen er jo bare da. Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan tar dere screenshots? Printscreen + paint/photoshop funker ikke, får bare et sort bilde. Screenshots med FRAPS virker heller ikke noen forslag? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 printscreen funker hos meg... Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan tar dere screenshots? Printscreen + paint/photoshop funker ikke, får bare et sort bilde. Screenshots med FRAPS virker heller ikke noen forslag? Xfire et godt alternativ, alle mine screenshots er tatt med xfire. Der kan du til og med bestemme hotkey selv. www.xfire.com Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 noen forslag til et Recording prog som ikke gjør filene så himla store? Lenke til kommentar
Lonestarr Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvordan tar dere screenshots? Printscreen + paint/photoshop funker ikke, får bare et sort bilde. Screenshots med FRAPS virker heller ikke noen forslag? Xfire et godt alternativ, alle mine screenshots er tatt med xfire. Der kan du til og med bestemme hotkey selv. www.xfire.com takk sjekker det ut i kveld, så får jeg kanskje lagt ut noen screenshots. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Fraps funker bra for meg. Filene du tar opp blir store, men jeg kjører dem gjennom Windows Movie Maker så de blir overkommelig størrelse. Lenke til kommentar
Hellyner Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Eeeh... ook? Endret 8. november 2007 av Tha man Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 noen forslag til et Recording prog som ikke gjør filene så himla store? fraps funker greit. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 noen forslag til et Recording prog som ikke gjør filene så himla store? fraps funker greit. 200+ MB på 30 sec er ikke det jeg kaller greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå