The Stig Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Mangler det ikke noe på disse båtene, for eks propeller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Spillet foregår jo i fremtiden, så mulig det har kommet en funksjon som gjør at proppelen går inn i båten når den stanses? Ja Endret 31. oktober 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Eller vannjet? Noe som er meget mer sannsynlig enn propell fra fremtiden. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nei, de har jo teleport? Da'aa. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Angående "very high hack" til xp, her er endelig noen skikkelige sammenlikningsbilder. Very High DX9-hack tatt i XP Very High DX10 tatt i Vista Nokså likt, men ser fortsatt en god del skarpere textures og bedre lys i Vista. Håper ihvertfall på bedre drivere/oppdateringer med tanke på bedre fps også. Hele artikkelen med flere bilder her. edit: fixet link Endret 31. oktober 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Noen bilder tatt fra Frozen Island modden Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 hvordan i allverden klarer dere å spille dette spillet med 30 fps? Klarer dere virkelig å nyte spillet på den frameraten? Alt under 50fps på maskinen min fører til at jeg omtrent ikke klarer å skyte, det hakker rett og slett. Nyter spillet på 13xx X 768 med ting på medium, og det fungerer bra.. spillet krever dog mye. E6850 @ 3.6 8800GTS 320MB @ 600/900 2GB ram @ 400Mhz Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg spiller på 20 - 25 fps... Syntes det går greit bare man vender seg til det... Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 det går bare ikke, man kan ikke venne seg til lagg... alt under 45-50 går meg på nervene. bra at 88U kortet mitt kommer i morgen, så får jeg testet forskjellen på 88GTS 320 og det.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Jeg har inntrykk av at ikke alle har reelle 20-30fps. Ja, vi vet alle at uten "motion blur" effekten så er det ønskelig å ha 50-60fps for flytende action. Men jeg synes det er sterkt overdrevet å si at det hakker så mye at man ikke kan skyte om man har konstant 30fps. Jeg tror mange da reellt sett har framdrops under dette igjen innimellom. Endret 1. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Enig med Theo her. Å syte over stabil 30FPS er kun "whine" jeg klarer da og spille spillet helt fint på 25-40FPS ligger vanligvis på 30FPS og jeg ser lite hakking. Ser det kun når jeg konsentrer meg om å se det. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Syntes det virker som mange bare bryr seg om å ha høy FPS, og yte spillet på det maksimale uten å bry seg noe særlig om selve spillet. Å syte over fps på mellom 30-35 i Crysis er jo useriøst; jeg spiller med 25 og syntes det flyter fint. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Eller vannjet? Noe som er meget mer sannsynlig enn propell fra fremtiden. Heh, er nok ingen dyser der heller - faktisk ikke ror heller for den saks skyld. Må nok være båter som flyr, men parkerer på vannet ... -- Har vi sett noe som nærmer seg de tidlige bildene som kom? Selv har jeg ihvertfall enda det til gode. Endret 2. november 2007 av Stikko Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Tar nok lang tid før vi har in-game grafikk på høyde med renders som bruker in-game assets... Lureri. EDIT: Etter å ha sett nøyere på bilde, tar du skjermbilde i høyoppløsning med noe AA, nedskalerer noe, f.eks halve størrelsen, man kan jo ta skjermbilder i Crysis i mye høyere oppløsning enn man spiller i - så ville det vel sett noe lignende ut som det bilde. Hvertfall enkelte ganger. Men bladene i spillet ser ofte "dårlig" (i forhold til det bilde) i spillet syns jeg, blir for mange stygge kanter. Og fordi spillet rendrer vegetasjon på en spesiell måte fungerer ikke tradisjonell AA for å gjøre dem smoothere. Samme bilde? Bare på lyse dagen. http://www.tothegame.com/res/game/5022/fea...reen5_large.jpg Jeg fikk satt på edge smoothing, fungerte bra på vegetasjon, men ulempen var at man kan ikke ha på vanlig AA på andre objekter og edge smoothing samtidig... Uansett, det så mye bedre ut, vegetasjon er tross alt en stor del av spillet og det hjalp mye. Ble imponert over hvor mye bedre det så ut. Prøvde å ta skjermbilde av det, men av en eller annen grunn så ser det ikke likt ut i spillet som på skjermbilde... Edge smoothing er bare å legge til i autoexec.cfg, r_useedgeAA = 2 (eller 1, men synes 2 var best) Endret 2. november 2007 av Bloody Mess Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hvordan i allverden klarer dere å spille dette spillet med 30 fps? Klarer dere virkelig å nyte spillet på den frameraten? Alt under 50fps på maskinen min fører til at jeg omtrent ikke klarer å skyte, det hakker rett og slett. Nyter spillet på 13xx X 768 med ting på medium, og det fungerer bra.. spillet krever dog mye. E6850 @ 3.6 8800GTS 320MB @ 600/900 2GB ram @ 400Mhz Enig med deg. Klarer ikke å spille fps spill under 40 fps. Da lægger musa og alt er bare jævlig as. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 spiller sikkert på under 20 FPS her, lagger jo ikkje eller noe da. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hvordan i allverden klarer dere å spille dette spillet med 30 fps? Klarer dere virkelig å nyte spillet på den frameraten? Alt under 50fps på maskinen min fører til at jeg omtrent ikke klarer å skyte, det hakker rett og slett. Nyter spillet på 13xx X 768 med ting på medium, og det fungerer bra.. spillet krever dog mye. E6850 @ 3.6 8800GTS 320MB @ 600/900 2GB ram @ 400Mhz Enig med deg. Klarer ikke å spille fps spill under 40 fps. Da lægger musa og alt er bare jævlig as. Hvis det lagger hos deg på 40 FPS i crysis er det noe gale med deg eller PC-en din. Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Når man har i gjennomsnitt 60fps så regnes det som normal fps for menneskets øye. Så målet e å få 60fps, 40 fps e greit nok, men alt under 30 begynner i det minste laget bli for lite for å nyte spillet. Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 herregud.. går FINT å spille med 20 fps .. eller 30.. bare den er STABIL.. om den plutselig skyter seg ned på 10 fps.. det er uaksetabelt Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 herregud.. går FINT å spille med 20 fps .. eller 30.. bare den er STABIL.. om den plutselig skyter seg ned på 10 fps.. det er uaksetabelt "word" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå