Krypto. Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fiksa det sånn at jeg får sånne sunbeams i XP og DX9 GUIDE HER Kan gjøre så man kan bruke alle DX10 effektene (Very high) i DX9. Fungerer på alle settings. Fiksa og miksa i editoren slik at jeg starter med alle attachments til rifla og rocket launcher Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan er det du velger vilke våpen du starter med ? Har letet, men finner det ikke Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan er det du velger vilke våpen du starter med ? Har letet, men finner det ikke du må instalere sandbox Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan er det du velger vilke våpen du starter med ? Har letet, men finner det ikke Hvet ikke hvordan du velger startvåpen, men jeg bare spawna våpna på startren av brettet... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Utrolig pent spill må jeg si! Lenke til kommentar
Vamp069 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Rart at folk får så forskjellig ytelse i crysis. Jeg kjørte alt på max med 1200*1024 og hadde meget god flyt. 50-60 fps. Kjører på e6600 og GTX samt en del ram. Tror crysis hater ATI basserte system. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Traff på en litt morragretten fyr som lagde et leven uten sidestykke. Og her var det en som øvde seg på hallingdans mellom øktene. Hvor er hatten? De har fått til ansiktene utrolig bra, nesten for bra. Man får jo dårlig samvittighet av å drepe folk:P hatten er nok skutt av det er faktisk mulig å gjøre.. enig med sir salemonsen skjønner ikke helt at folk klager jeg kjører alt glatt på high og jeg har E6750, 4gb ram, GF 8800 GTS 640 mb, og vista. unntatt den siste filmen med det romvesenet da lagga det litt. Som sagt trengs bare litt mer optimalisering. Vel det virker som om demoen er så dårlig optimalisert at den nesten ikke bryr seg om GPU og CPU men elsker 4GB RAM. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fiksa det sånn at jeg får sånne sunbeams i XP og DX9 GUIDE HERKan gjøre så man kan bruke alle DX10 effektene (Very high) i DX9. Fungerer på alle settings. Fiksa og miksa i editoren slik at jeg starter med alle attachments til rifla og rocket launcher Funker som tusan dette! "Very high must have Vista" my ass! Her er noen bilder med "Very High" i XP. Dette spillet ser bare helt sinnsykt ut på Very high Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Må være dårlig bildekvalitet for du hadde hakkete skrå linjer som tusan på de bildene der. (følg linjene til geværet på øverste bildet) Ellers var det en nytelse å se på hvor mye RAM har du? Endret 29. oktober 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Må være dårlig bildekvalitet for du hadde hakkete skrå linjer som tusan på de bildene der. (følg linjene til geværet på øverste bildet) Ellers var det en nytelse å se på hvor mye RAM har du? Screen tatt med "screen print" fra Sandbox. Ingen AA. Har 2GB Endret 29. oktober 2007 av langtongting Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Da er jeg imponert over bildekvaliteten du fikk, uten AA Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Testet sandboxen litt idag og jeg anbefaller alle å prøve den, man får mer inblikk hvordan crysis kommer til å være hvis man får det til, legger til bilder av hvordan tornadoen funket, alle hytter og ting bare flyr i lufta De her har dere sikkert ikke sett før, Tåken på dette spillet er bare nydelig.... Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Når jeg leker meg i Sandboxen og skal gå til Game (Ctrl+G) så får jeg bare at jeg er out of bounds eller noe, også dør jeg. Akkurat som om jeg spiller multiplayer og går utenfor kartet. Dette skjer overalt. Noe annet lurt dere gjør? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Når jeg leker meg i Sandboxen og skal gå til Game (Ctrl+G) så får jeg bare at jeg er out of bounds eller noe, også dør jeg. Akkurat som om jeg spiller multiplayer og går utenfor kartet. Dette skjer overalt. Noe annet lurt dere gjør? Fordi du spawner på et sted du ikke får lov til å være på i demoen, gå litt nærmere der man spiller i demoen nærme soldatene. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 bra tråd dette her, skal legge in bilder snart! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan man vandre rundt i skogen i Crysis? Som på Oblivion f.eks.? Bare lurer! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kan man vandre rundt i skogen i Crysis? Som på Oblivion f.eks.? Bare lurer! Egentlig ja.. blir kanskje ikke helt det samme, men tror man kan gå over hele øya storsett Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er nok dessverre en nokså avgrenset område, men de har gjort en god jobb i å ivereta illusjonen av frihet. De har med andre ord beholdt formelen fra Far Cry. -- DX9 eller DX10? Gjett! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er nok dessverre en nokså avgrenset område, men de har gjort en god jobb i å ivereta illusjonen av frihet. De har med andre ord beholdt formelen fra Far Cry. -- DX9 eller DX10? Gjett! DX9 med XP-fix. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er nok dessverre en nokså avgrenset område, men de har gjort en god jobb i å ivereta illusjonen av frihet. De har med andre ord beholdt formelen fra Far Cry. -- DX9 eller DX10? Gjett! DX9 med XP-fix. Hm, jeg ville heller tippa DX7 altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå