Lonestarr Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Crossfire. Det fjellet man ser i bakgrunnen på de to første bildene. hos meg er teksturene på de skikkelig dårlige Hva burde jeg sette på very high for å få det til å se bra ut? jeg har post processing på very high, resten på high.. Texture quality kanskje? Jeg er ikke helt sikker. ok. takk får prøve meg fram litt. Lenke til kommentar
furyian Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Crossfire. Det fjellet man ser i bakgrunnen på de to første bildene. hos meg er teksturene på de skikkelig dårlige Hva burde jeg sette på very high for å få det til å se bra ut? jeg har post processing på very high, resten på high.. Texture quality kanskje? Jeg er ikke helt sikker. ok. takk får prøve meg fram litt. har teste det litt selv nå og må si at dette er litt av et spill!. spiller med alt på high og 16 ganger antigreiene og 1280-1024 oppløsning og alt går veldig glatt. bruker forøvrig xp og ikke vista. La også merke til at trær busker diverse gikk i stykker når man skjøt på dem, trodde det bare var mulig i dx10? mine spec: AMD Athlon x2 6000+ 3,2 ghz gainward geforce 8800gts 320mb 2g 800mhz ram Lenke til kommentar
Jext Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Like mye ting er destructible i singleplayer i DX9, men ikke multiplayer. Dette er selvklart et triks for å få folk til å oppgradere maskinen sin, men det er jo forsåvidt hele spillet i seg selv med den forferdelige low-end optimaliseringen.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Lagde en "liten" sammenligning av hvordan spillet ser ut med og uten AA på forskjellige oppløsninger. NB: VELGDIG stort bilde. Jeg synes det var urovekkende liten forskjell på 1280*1024 0AA og 8AA, dog enorm forskjell med QAA Endret 27. oktober 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 AA hos meg funker ikkje :S Tar det på men når eg går inn i options igjenn står det som off kanter og slikt er hakkete på diverse ting, og ting popper opp etter hvert som eg gå. kan det fikses? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Edith: la nå dette være en Screenshot tråd og ikke en tråd for diskusjon av grafikken plx tragisk at man må ha dx10 for å ødelegge hus eller må man bare sette opp grafiken ? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Edith: la nå dette være en Screenshot tråd og ikke en tråd for diskusjon av grafikken plx tragisk at man må ha dx10 for å ødelegge hus eller må man bare sette opp grafiken ? Man må ikke ha DX 10 for å ødelegge ting... Det er bare på multiplayer... Lenke til kommentar
koronag Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Direct X har null med ødeleggelse av hus å gjøre. Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 AA hos meg funker ikkje :STar det på men når eg går inn i options igjenn står det som off kanter og slikt er hakkete på diverse ting, og ting popper opp etter hvert som eg gå. kan det fikses? dette skjer hvis du har AA på i kontrollpanelet til skjermkortet ditt... Skru det av der først Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 AA hos meg funker ikkje :STar det på men når eg går inn i options igjenn står det som off kanter og slikt er hakkete på diverse ting, og ting popper opp etter hvert som eg gå. kan det fikses? dette skjer hvis du har AA på i kontrollpanelet til skjermkortet ditt... Skru det av der først Og hvordan komemr eg til kontrollpanelet til sjermkortet?Har Ati skjermkort viss det har noe og si. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Edith: la nå dette være en Screenshot tråd og ikke en tråd for diskusjon av grafikken plx tragisk at man må ha dx10 for å ødelegge hus eller må man bare sette opp grafiken ? Man må ikke ha DX 10 for å ødelegge ting... Det er bare på multiplayer... så hus kan kun ødelegges i multiplayer? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) AA hos meg funker ikkje :STar det på men når eg går inn i options igjenn står det som off kanter og slikt er hakkete på diverse ting, og ting popper opp etter hvert som eg gå. kan det fikses? dette skjer hvis du har AA på i kontrollpanelet til skjermkortet ditt... Skru det av der først Og hvordan komemr eg til kontrollpanelet til sjermkortet?Har Ati skjermkort viss det har noe og si. Du må da laste ned Catalyst Control Center hvis du ikke har det... Når du har gjort dette går du inn på det og skrur av AA og AF... Siden du ikke visste hvordan man gjorde dette regner jeg egentlig ikke med at dette er problemet ditt, hvordan kan du da ha skiftet på det liksom? Edith: la nå dette være en Screenshot tråd og ikke en tråd for diskusjon av grafikken plx tragisk at man må ha dx10 for å ødelegge hus eller må man bare sette opp grafiken ? Man må ikke ha DX 10 for å ødelegge ting... Det er bare på multiplayer... så hus kan kun ødelegges i multiplayer? Nei, så vidt jeg har skjønt er det omvendt... Dette er bare i dx9... I dx10 funker alt Endret 27. oktober 2007 av Krissern_ Lenke til kommentar
gard. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Er det bare jeg som ikke klarer å ødelegge hus eller? Ha dx9, og alt på low, men det burde vel ikke ha noe med fysikkn å gjøre..? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 I singleplayer, kan man ødelegge i både DX9 og DX10. I multiplayer kan man bare ødelegge hvis man har DX10... Lenke til kommentar
Keff Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 I singleplayer, kan man ødelegge i både DX9 og DX10. I multiplayer kan man bare ødelegge hvis man har DX10... Må med andre ord bli Dx10 og Dx9 servere da i multipl.? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 I singleplayer, kan man ødelegge i både DX9 og DX10. I multiplayer kan man bare ødelegge hvis man har DX10... Må med andre ord bli Dx10 og Dx9 servere da i multipl.? Yup, det må vel det Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 I singleplayer, kan man ødelegge i både DX9 og DX10. I multiplayer kan man bare ødelegge hvis man har DX10... Må med andre ord bli Dx10 og Dx9 servere da i multipl.? I sandbox kan man loade ett av multiplayer banene. I dette levelet kan du ødlegge på akkurat samme måte som i singleplayer. Med DX9 Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Very High 1024x768 bilde av stranden i begynnelsen PS! Jeg klarte med 8800GTS 320 og x2 4600+ å kjøre crysis på 1024x768 med full AA og alt på very high! Ser ikke hvorfor andre syter så mye med at det crysis krever så mye! Endret 27. oktober 2007 av SirSalemonsen Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Very High 1024x768 bilde av stranden i begynnelsenPS! Jeg klarte med 8800GTS 320 og x2 4600+ å kjøre crysis på 1024x768 med full AA og alt på very high! Ser ikke hvorfor andre syter så mye med at det crysis krever så mye! Kødder du nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå