audunskier Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Veldig vanskelig å finne et spill. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Veldig vanskelig å finne et spill. Liker du fotball? Mario Strikers Charged? Lettere å finne noe til deg hvis du har en visst peiling på hva du har lyst på. Å si nei takk til Mario Galaxy er grunn nok til å havn på sinnsykehjem spør du meg Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Veldig vanskelig å finne et spill. Liker du fotball? Mario Strikers Charged? Lettere å finne noe til deg hvis du har en visst peiling på hva du har lyst på. Å si nei takk til Mario Galaxy er grunn nok til å havn på sinnsykehjem spør du meg Jeg liker best action. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Vel, når du sier nei til det beste som er så er det vanskelig å hjelpe deg. Liker du action er det MP3 og RE4 som gjelder. Medal of Honor: Heroes 2 kommer også snart. Mario Galaxy er veldig bra. Du bør vurdere det. Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kommer til å ta tid å finne et spill. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Kommer til å ta tid å finne et spill. Tror Big Brain Academy er mitt i blinken for deg Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kommer til å ta tid å finne et spill. Tror Big Brain Academy er mitt i blinken for deg Takk for tipse har tenkt å kjøpe det.Mest sansynelig. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sitter og spiller Big Brain Academy selv og kan anbefale det på det varmeste. Det er faktisk mer innhold der enn jeg trodde. I tillegg til den vanlige testen kan man gå for medaljer i alle de forskjellige variantene (og hvis du får gull på både easy, medium og hard, får du unlocka expert og det er en skikkelig utfordring), og det er tre forskjellige flerspillermodi (latin er gøy... ) som alle kan spilles aleine også. I det hele tatt god underholdning som egner seg best i kortere støt, og fungerer helt glimrende som et "innimellomspill" mens man gjør andre ting. Det er i mine øyne Wii's foreløpige svar på Minesweeper. Dessuten er det god trening for barn også. De letteste oppgavene passer helt ned til første klasse, og det er i de fleste tilfeller ikke noe tidspress så de slipper å bli stresset. Jeg har ikke prøvd multiplayerdelen sammen med noen andre enda, men jeg innbiller meg at man kan bli sittende mye lenger sammen med andre enn det man gjør aleine. Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sitter og spiller Big Brain Academy selv og kan anbefale det på det varmeste. Det er faktisk mer innhold der enn jeg trodde. I tillegg til den vanlige testen kan man gå for medaljer i alle de forskjellige variantene (og hvis du får gull på både easy, medium og hard, får du unlocka expert og det er en skikkelig utfordring), og det er tre forskjellige flerspillermodi (latin er gøy... ) som alle kan spilles aleine også. I det hele tatt god underholdning som egner seg best i kortere støt, og fungerer helt glimrende som et "innimellomspill" mens man gjør andre ting. Det er i mine øyne Wii's foreløpige svar på Minesweeper. Dessuten er det god trening for barn også. De letteste oppgavene passer helt ned til første klasse, og det er i de fleste tilfeller ikke noe tidspress så de slipper å bli stresset. Jeg har ikke prøvd multiplayerdelen sammen med noen andre enda, men jeg innbiller meg at man kan bli sittende mye lenger sammen med andre enn det man gjør aleine. Du frister meg. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kjøp Zelda TP, spill det i 8 dager, så kjøper du Super Mario Galaxy Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kjøp Zelda TP, spill det i 8 dager, så kjøper du Super Mario Galaxy Hvofor da? Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kjøp Zelda TP, spill det i 8 dager, så kjøper du Super Mario Galaxy Hvofor da? Fordi Galaxy kommer ut om 8 dager? Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Kjøp Zelda TP, spill det i 8 dager, så kjøper du Super Mario Galaxy Hvofor da? Fordi Galaxy kommer ut om 8 dager? Ha ha ha. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Lurer egentlig litt på hvorfor du har kjøpt Wii når du er så negativ til alle toppspill til konsollen... Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sliter med fiskinga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sliter med fiskinga. Derfor kjøpte du en Wii? Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Sliter med fiskinga. Derfor kjøpte du en Wii? NEI. Uanset har jeg klart det nå.Ha ha ha. Lenke til kommentar
audunskier Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hvordan får jeg tak i bomerangen i Forest Temple? Svar fort. Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Her finner du svar på det meste: Game Guide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå