Gå til innhold

Anbefalinger angående spill?

Janerikn

Anbefalte innlegg

Hallo. Kjøpte meg Nintendo Wii igår, og nå skal eg kjøpe meg ett spill.

Eg skal ihvertfall ha begge Metroid Prime 3: Corruption og Zelda: TP. Hvilken av de burde eg kjøpe først, eller, burde og burde. Hva ville dere gjort? Det vil bli mitt første møte med begge både metroid og - zelda serien.

Endret av Janerikn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fåt meg Wii men eg vet isje kaforet spel eg ska kjøpa. Har någen tips?

Det er jo det tråden er om..:S Les postene før din..

Anyways, Metroid og Zelda er nok de to beste spillene til Wii foreløpig, men om jeg skulle velge, ville jeg nok ha kjøpt Zelda først..

Lenke til kommentar

Audun, først kan du starte med å skrive bokmål, velkommen til forumet foresten.

Når det kommer til valg av spill kan jeg anbefale følgende:

Metroid Prime 3

Zelda: Twilight Princess

Godfather: Blackhand edition

Resident Evil 4

Og om du ikke er redd for litt dårlig kvalitet i grafikk men passelig kvalitet i action:

Red Steel.

Til trådstarter:

Det er veldig vanskelig å si hvilket som er best og hvilket du burde velge for det er knakende gode spill begge 2 på sine fronter og er meget gode spill i seg selv. Jeg ville valgt Twilight Princess, men så er jeg fan av serien så det kan påvirke valget.

Ta heller å sett deg ned med Youtube eller andre filmkanaler og se på filmer fra de 2 spillene, les noen reviews og gjør deg opp en mening. Begge spillene er knall på vær sin måte, så jeg vil råde deg til å ha begge i samlingen over tid. Og om det er planen kan det egentlig gjøre det samme hvilken du velger, du får knall underholdning likevell.

Lenke til kommentar
Hallo. Kjøpte meg Nintendo Wii igår, og nå skal eg kjøpe meg ett spill.

Eg skal ihvertfall ha begge Metroid Prime 3: Corruption og Zelda: TP. Hvilken av de burde eg kjøpe først, eller, burde og burde. Hva ville dere gjort? Det vil bli mitt første møte med begge både metroid og - zelda serien.

Hvilket du tar først er vel egentlig et fett.. Hvis du skal kjøpe begge uansett.

Liker du sverd, pil-og-bue og magi? Kjøp Zelda.

Liker du skytespill generelt, fremtidsrettede spill med lite eller ingen nærkamp, kjøp Metroid.

De fleste vil vel si at Metroid er vanskeligere enn Zelda TP. Begge har nok en god del puzzles..

Lenke til kommentar

Låner denne tråden litt, jeg. Har lekt endel med Wii'en min nå, og det jeg savner er egentlig et skikkelig dassespill. Et spill du kan spille bakoverlent i sofaen, med en arm bak hode. Et spill der du ikke trenger å veive masse, og hvor du ikke har et stressende tidspress. Samtidig bør det være litt mer givende enn Photo Channel, for å si det sånn. ;) Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Audun, først kan du starte med å skrive bokmål, velkommen til forumet foresten.

Når det kommer til valg av spill kan jeg anbefale følgende:

Metroid Prime 3

Zelda: Twilight Princess

Godfather: Blackhand edition

Resident Evil 4

Og om du ikke er redd for litt dårlig kvalitet i grafikk men passelig kvalitet i action:

Red Steel.

Til trådstarter:

Det er veldig vanskelig å si hvilket som er best og hvilket du burde velge for det er knakende gode spill begge 2 på sine fronter og er meget gode spill i seg selv. Jeg ville valgt Twilight Princess, men så er jeg fan av serien så det kan påvirke valget.

Ta heller å sett deg ned med Youtube eller andre filmkanaler og se på filmer fra de 2 spillene, les noen reviews og gjør deg opp en mening. Begge spillene er knall på vær sin måte, så jeg vil råde deg til å ha begge i samlingen over tid. Og om det er planen kan det egentlig gjøre det samme hvilken du velger, du får knall underholdning likevell.

Takk jeg har tenkt å kjøpe Zelda TP :thumbup:

Lenke til kommentar
Låner denne tråden litt, jeg. Har lekt endel med Wii'en min nå, og det jeg savner er egentlig et skikkelig dassespill. Et spill du kan spille bakoverlent i sofaen, med en arm bak hode. Et spill der du ikke trenger å veive masse, og hvor du ikke har et stressende tidspress. Samtidig bør det være litt mer givende enn Photo Channel, for å si det sånn. ;) Noen som har noen tips?

Zack & Wiki! Dog kommer det ikek til Norge før 7. desember. Ellers er Kororinpa kult om du liker den type spill.

Lenke til kommentar

Zack & Wiki! Dog kommer det ikek til Norge før 7. desember. Ellers er Kororinpa kult om du liker den type spill.

Mercury Revolution skal visst være et ganske bra puzzlespill også, men det er fortsatt litt for dyrt for min smak.

Lenke til kommentar

Både Mercury Meltdown Revolution og Kororinpa krever vel endel presisjon, og det vil vel være en fordel å bruke begge henda også. Pluss av det blir litt "veivete". :p Zack og Wiki er jo også masse bevegelser som skal gjøres. Hvis ikke, hadde det vært et perfekt spill for sofadassing.

Nei, egentlig kunne jeg tenkt meg noen klassiske brettspill, som Backgammon og Othello. Eller en Solitaire-samling. Eller Bejeweled 2. :love:

Men takker for tips. Men det er mulig jeg sikter meg inn på Endless Ocean istedet...

Lenke til kommentar
Jeg skal jo kjøpe Zelda TP men jeg må jo ha et andre valg.Men jeg har ikke lyst på RE4, Metroide Prime 3 og The godfather. :ermm:

Du må jo selvsagt ha Mario Galaxy, bestiller du på platekompaniet nå får du det til 399. Evt. Guitar Hero 3, Rayman raving rabbids 2(minispill) eller Resident Evil: UC (lightgunaktig) Alle kommer snart

Lenke til kommentar
Jeg skal jo kjøpe Zelda TP men jeg må jo ha et andre valg.Men jeg har ikke lyst på RE4, Metroide Prime 3 og The godfather. :ermm:

Du må jo selvsagt ha Mario Galaxy, bestiller du på platekompaniet nå får du det til 399. Evt. Guitar Hero 3, Rayman raving rabbids 2(minispill) eller Resident Evil: UC (lightgunaktig) Alle kommer snart

Nei jeg har ikke lyst på noen av de. :no: Men vet dere noen andre brae spill. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...