hitokiri Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Svenske Doro har lansert en telefon for bestemor og bestefar. Les mer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Emporio blir i alle fall tatt på senga her. I tanke på prisen på Emporio. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, det er sant, men jeg ser på mangel på SMS som en stor nedtur. Bl. a. er min bestemor en meget flittig SMSer, så det er uaktuelt å skaffe en slik en da ... Dessuten ser den jo u tsom en Fisher Price-kalkulator for 5-åringer ... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, det er sant, men jeg ser på mangel på SMS som en stor nedtur. Bl. a. er min bestemor en meget flittig SMSer, så det er uaktuelt å skaffe en slik en da ... Dessuten ser den jo u tsom en Fisher Price-kalkulator for 5-åringer ... Enig der. Kunne hatt et litt freshere design. Men har jo også den forenkla telefonen fra Doro også. Den hvor du bare har 4-5(?) knapper hvor man forhåndsprogrammerer inn nummer til hver knapp. Den er vel egentlig laget for yngre, men kan da fint brukes til eldre. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 æh, den har bare 20 min lengre hviletid den taletid? lukter jeg skrivefeil? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Ja, det lukter du Har rettet opp i det nå. Takk for tips. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 1200? Jeg kjøpte en nokia 1101 til min bestemor, der kan man sette på stor skrift, sende sms, og den koster 400. SÅ utafor er ikke besteforeldrene at de ikke kan lære den.... AtW Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Dette ser ut som en mobil for min bestemor ja., med store taster Få ut en test av den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg