Gå til innhold

Noen som har vært på Hof? Info? SKole?

Sovesofa

Anbefalte innlegg

Heisann...

skal snart inn og sone en dom på 25 dager på Hof fengsel, pga litt aggressivitet på gasspedalen.. :p

Så derfor lurer jeg på om noen va dere har vært der før og kan fortelle meg litt om stedet, har vært på hjemmesiden til fengselet, men hva som står der, er vel ikke en objektiv refleksjon på åssen det er der. :S

og åssen gjør jeg det med skolen ? stryker jeg fordi jeg får for mye fravær?

takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjedelig plass. Egentlig ganske enkelt, bare du er snill og grei. Første som skjer er du skal inn til en fyr som skal ta penga dine og gir deg en pose med klærne dine i. Så skal du ut og hente sengetøy og arbeidsuniform. Du blir tildelt en brakke som blir fordelt på røyk/ikkerøyk, så kaster du tinga dine inn i skapet og finner deg en plass på fellesrommet hvor det ligger blader, spill osv.

Nååå var det bare å lese sakte, for tiden går jævlig tregt når du sitter der og loker, samt tv-en er ikke på hele tiden uansett. Enten samme dag, eller dagen etter blir du tildelt arbeid, som du må utføre. Det er frokost og lunch, samt middag og var vel noe kveldsmat også. Maten suger, og det er halvt kaos inne i matsalen da alle har "sine" unumererte plasser, så du blir kastet fra bord til bord.

Du får sende PM hvis du har flere spørsmål.

Jeg skrev en dagbok da jeg var der, men den er long gone nå dessverre :/

Det jeg syntes var mest plagsomt med Hof var den fysiske bilen jeg kjørte fort fort med var i alle bilbladene på hof. En av ulempene med pressebiler er du får aldri fred fra dem :p

Endret av allyse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...