Fosse Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvordan kan man fikse det slik at når du trykker på en .torrent link i nettlesere Opera, så blir linken åpnet i det programmet man ønsker å bruke, istedet for at den automatisk åpnes i Opera? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) dette har blitt tatt opp ganske mange ganger før... her er et enkelt søk på det du lurer på. og her er en seks dager gammel tråd som handler om nøyaktig det samme. søk sier jeg bare. Endret 26. oktober 2007 av hernil Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg håper Opera tar til fornuft og lager en slags dialogboks første gangen man laster ned en .torrent fil hvor man fikk valget om å enten bruke Opera eller laste ned filen til disk. Selv om det har vært voldsomt med slike tråder den siste tiden skjønner jeg hvorfor de dukker opp. Det er ikke videre logisk hvordan man går frem for å løse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå