Gå til innhold

Har dere merket at eg

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Står opp tidlig for tiden?? Det var litt digg å se dagslys igjen etter så langt tid. Når eg går på turer med hunden møter eg faktisk folk ute. Fantastisk. Nei eg må venne meg til å stå opp tidlig for nå skal eg få meg jobb whereever. Det er en liten mulighet til at eg får meg jobb hos NGT men er ikke sikker. Lov å håpe.

Takk. :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Står opp tidlig for tiden?? Det var litt digg å se dagslys igjen etter så langt tid. Når eg går på turer med hunden møter eg faktisk folk ute. Fantastisk. Nei eg må venne meg til å stå opp tidlig for nå skal eg få meg jobb whereever. Det er en liten mulighet til at eg får meg jobb hos NGT men er ikke sikker. Lov å håpe.

jeg har faktiskt tenkt over at du er våken på dagen! ble det for ensomt på natta eller? litt lite butikker og slikt som var åpne kanskje?

jeg kunne godt tenke meg å snu døgnet.. men da blir vel ikke folka på jobb no særlig glade :-?

Lenke til kommentar

jeg har faktiskt tenkt over at du er våken på dagen! ble det for ensomt på natta eller? litt lite butikker og slikt som var åpne kanskje?

jeg kunne godt tenke meg å snu døgnet.. men da blir vel ikke folka på jobb no særlig glade :-?

Takk PeNtA for at du tenkte på meg :woot: er rørt. Ja det ble litt ensomt siden de fleste er dagfolk. Men ensom har eg følt meg lenge selvom eg har mange venner. :cry:
Lenke til kommentar
Var oppe klokka 6 idag jeg. Foresten er oppe klokka 6 hver dag jeg. Men det er litt mørkt ute da. Eneste kjipe er at det ikke er så mange som er på forumet da.

Så det første du gjør når du våkner om morran, er å slå på data'n og logger deg rett inn på forumet her :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...