SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Står opp tidlig for tiden?? Det var litt digg å se dagslys igjen etter så langt tid. Når eg går på turer med hunden møter eg faktisk folk ute. Fantastisk. Nei eg må venne meg til å stå opp tidlig for nå skal eg få meg jobb whereever. Det er en liten mulighet til at eg får meg jobb hos NGT men er ikke sikker. Lov å håpe. Takk. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Var sjøl ute en tur tidligere idag. Var litt skvetten og nervøs helt til jeg fant ut at det var sol og skyfri himmel som gjorde det så lyst. Da ble det litt OK på en måte. ;-) Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Var oppe klokka 6 idag jeg. Foresten er oppe klokka 6 hver dag jeg. Men det er litt mørkt ute da. Eneste kjipe er at det ikke er så mange som er på forumet da. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 er oppe 0550 jeg da, men er ikke på jobben før ca 07.45... smart å bo på landet...NOT Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 er oppe 0550 jeg da, men er ikke på jobben før ca 07.45... smart å bo på landet...NOTTar du buss? for da er det jævligt. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Står opp tidlig for tiden?? Det var litt digg å se dagslys igjen etter så langt tid. Når eg går på turer med hunden møter eg faktisk folk ute. Fantastisk. Nei eg må venne meg til å stå opp tidlig for nå skal eg få meg jobb whereever. Det er en liten mulighet til at eg får meg jobb hos NGT men er ikke sikker. Lov å håpe. Takk. jeg har faktiskt tenkt over at du er våken på dagen! ble det for ensomt på natta eller? litt lite butikker og slikt som var åpne kanskje? jeg kunne godt tenke meg å snu døgnet.. men da blir vel ikke folka på jobb no særlig glade :-? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Står opp tidlig for tiden?? Det var litt digg å se dagslys igjen etter så langt tid. Når eg går på turer med hunden møter eg faktisk folk ute. Fantastisk. Nei eg må venne meg til å stå opp tidlig for nå skal eg få meg jobb whereever. Det er en liten mulighet til at eg får meg jobb hos NGT men er ikke sikker. Lov å håpe. Takk. jeg har faktiskt tenkt over at du er våken på dagen! ble det for ensomt på natta eller? litt lite butikker og slikt som var åpne kanskje? jeg kunne godt tenke meg å snu døgnet.. men da blir vel ikke folka på jobb no særlig glade :-? Takk PeNtA for at du tenkte på meg er rørt. Ja det ble litt ensomt siden de fleste er dagfolk. Men ensom har eg følt meg lenge selvom eg har mange venner. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 åh.. huff da! hvorfor føler vi oss så ensomme selv om vi har mange venner da? hjelper det med en pm? :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Takk PeNtA for de pm'ne du sendte. Lenke til kommentar
macos Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Var oppe klokka 6 idag jeg. Foresten er oppe klokka 6 hver dag jeg. Men det er litt mørkt ute da. Eneste kjipe er at det ikke er så mange som er på forumet da. Så det første du gjør når du våkner om morran, er å slå på data'n og logger deg rett inn på forumet her :-? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Å stå opp tidlig er EKKELT! er det verste eg veit.. godt å berre daffe til klokka er 12-13 Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 I morgen blir det å sove til klokka 2 :google: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 det er bra! samma her, med mindre eg skal på ski, då må eg opp så tidlig som 12... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 det er bra! samma her, med mindre eg skal på ski, då må eg opp så tidlig som 12... ski? :google: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 jepp! slalom, er gøy.... men litt kjipt å vente på småunger i bakken dah... /me er rask Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 I dag var jeg sykt trøtt på skolen! Skal bli deilig å sove til laaaangt på dagen i morra! ohh.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Digg å være så trøtt at du sovner før du treffer sengen. Det er desverre slik for meg at det tar men gjerne en time eller mer for meg å sove med mindre eg har slitt meg ut i løpet av dagen. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Takk PeNtA for de pm'ne du sendte. hehe!! no prob! nytter ikke være ensom :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå